Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä voin myöntää, että juon jouluna kännit.

Vierailija
15.12.2012 |

Ei jää pariin viinilasilliseen mun juominen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekin on tapana, että hymistellään, kuinka otetaan vain lasi viiniä ruoan aikana.

Surullista, mutta totta. Ottaisivat edes rehellisesti ja myöntäisivät itselleen rehellisesti käyttävänsä alkoholia aivan liikaa.

Nykyään on räjähdysmäisesti kasvanut iltatissuttelijanaiset. Heillä kasvaa alkoholiongelmat pikkuhiljaa. Mutta he kuvitettelevat trendikkäästi vain nauttivansa silloin tällöin lasin viiniä. Mutta oikeasti sitä viiniä menee joka ilta useampi lasillinen ja viikonloppuna enemmän.

Siideriä ei koeta alkoholijuomaksi kun se on niin keveää. Siihen päälle helmeilevää valkkaria, sekään ei ole alkoholia. Loppuillasta mongerretaan ja sammutaan sänkyyn. Aamulla on huono olo ja väsyttää ja illalla on taas pakko ottaa lasi viiniä, että rentoutuisi raskaan päivän päälle.

Vierailija
2/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattona aterialla viiniä, sitten jälkkäriksi glögiä ja sitten taas vähän viiniä kunnes olen kunnon kännissä. Can't wait!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin myöntää, että juon jouluna kännit.Ei jää pariin viinilasilliseen mun juominen

Lasten ei kuulu eikä tarvitse katsella aikuisten jouluörvellystä. taidat olla muuten sama tyyppi, joka toisessa aloituksessa solvasi juomattomia tekopyhiksi?

Vierailija
4/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pohdittiin miehen kans, mitä alkoo jouluksi.

Viiniä ei juoda (siis tavalliset punkku ja valkkari).

Oisko jollain ehdotuksia?

Niin ja pikkukännit ois tarkotus saada.

Vierailija
5/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset pakenee juomalla itsensä humalaan? Eikö osata rentoutua ilman alkoholin turruttavaa vaikutusta? Ja vielä jouluna, joka voisi olla taianomainen, lämmin ja tunnelmallinen juhla, niin sekin latistetaan kännäämiseksi. Surkeaa on.

Vierailija
6/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa se on tapana ja sekin on tapana, että hymistellään, kuinka otetaan vain lasi viiniä ruoan aikana.

piireissä joulukännit on tapana, mutta mä en tunne ketään, jotka ryyppäisi jouluna. Monella kyllä on viiniä ja/tai olutta joulupöydässä, meilläkin on jälkimmäistä.

Vierailija
7/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin myöntää, että juon jouluna kännit.Ei jää pariin viinilasilliseen mun juominen

Lasten ei kuulu eikä tarvitse katsella aikuisten jouluörvellystä. taidat olla muuten sama tyyppi, joka toisessa aloituksessa solvasi juomattomia tekopyhiksi?

Vierailija
8/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotteko siis kalsarikännit vai lähdetteko baariin jouluna

Vierailija
9/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kaksi lasillista lauantai-iltana. Pari kertaa vuodessa, kuten juhannuksena ja pikkujouluna, voi sitten ottaa reippaamin, muttei silloinkaan oksennuskuntoon asti.

Ei kaikilla suomalaisilla ole alko-ongelmaa.

ja sekin on tapana, että hymistellään, kuinka otetaan vain lasi viiniä ruoan aikana.

Surullista, mutta totta. Ottaisivat edes rehellisesti ja myöntäisivät itselleen rehellisesti käyttävänsä alkoholia aivan liikaa.

Nykyään on räjähdysmäisesti kasvanut iltatissuttelijanaiset. Heillä kasvaa alkoholiongelmat pikkuhiljaa. Mutta he kuvitettelevat trendikkäästi vain nauttivansa silloin tällöin lasin viiniä. Mutta oikeasti sitä viiniä menee joka ilta useampi lasillinen ja viikonloppuna enemmän.

Siideriä ei koeta alkoholijuomaksi kun se on niin keveää. Siihen päälle helmeilevää valkkaria, sekään ei ole alkoholia. Loppuillasta mongerretaan ja sammutaan sänkyyn. Aamulla on huono olo ja väsyttää ja illalla on taas pakko ottaa lasi viiniä, että rentoutuisi raskaan päivän päälle.

Vierailija
10/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotteko siis kalsarikännit vai lähdetteko baariin jouluna

Vierailija
11/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena musta oli noloo juoda kännit jouluna, ja on se vieläkin.

Vierailija
12/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla suomalaisilla ole alko-ongelmaa.

..on vain kaksi vaihtoehtoa; joko olet absolutisti (=terve suhtautuminen alkoholiin) tai sitten rapajuoppo, vaikka toaiaan ottaisit vaan sen pari lasillista.

Mulla on mielestäni ihan ok suhde alkoholiin, otan jos tekee mieli, joskus kännitkin, mutta so what? Ei sillä tarvitse päätään vaivata. Mun mielestä vaan esim. ravintolaruokailuun kuuluu se viini, ja samoin jos kotona laitetaan kunnon illallinen. Kavereiden kanssa illanistujaisissa se kuuluu asiaan, ei tietysti meidänkään porukassa kaikki juo mutta ketään ei katsota kieroon, joi tai ei.

Vierailija
13/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käydä niissä juhlissa ja tapahtumissa, missä yleensä olet itsekin ottanut sen lasin viiniä.

Silloin kun olet täysin selvinpäin, huomaat, kuinka ihmiset humaltuvat, vaikka luulevat vain ottavansa sivistyneesti lasillisen. Itse sitä ei huomaa silloin kun ottaa itsekin sen lasillisen. Siinähän kikattaa matkassa.

Itse asiassa olin järkyttynyt, kuinka paljon ihmiset ryyppäävät kun pidin tipattoman vuoden. Valaisi näitä lasiviiniä-tyyppien ajatusmaailmaa aika lailla.

En ole jatkanut tipatonta, mutta silmäni avautuivat niin, että seuraan huomattavasti tarkemmin omia määriäni nykyään.

Suosittelen muillekin. Voitte yllättyä melkolailla.

Vierailija
14/14 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin voi rentoutua jos ei jouluna joka sattuu vielä pitkäksi viikonlopuksi

Ja rentoutuminenhan on kännin synonyymi. Ainakin meillä täällä Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan