Mikä on suurin huolenaiheesi juuri nyt?
Itsellä varmaankin se, että toivoisin lapsia, mutta ei yrityksestä huolimatta ole vielä kuulunut.
Kommentit (10)
Ollut hyvä ystävä ja luotettava kumppani jo monta vuotta.
Olen aikuinen ja mulla on jo kaksi lastakin, mutta sikti kirpaisee. Joku kriisi heillä menossa. Uskottomuutta mm.. Ei se mun maailmaani kaada, mutta koti myytäisiin varmaan pois ja muutenkin.. mummu ja pappa asuisivat sitten erillään.
Mies ei ole auttamassa pariin kuukauteen, ja olen yksin lasten kanssa tilanteessa jossa jokainen työpäivä meinaa viedä minulta hengen. Tai no, ei sikäli henkeä että olen monta kertaa asiaa pohdittuani tullut siihen tulokseen että en missään tapauksessa aio tappaa itseäni. Mutta mielenterveyden ja varmaan kohta jotenkin välillisesti fyysisenkin terveyden.
Jos selviän tästä talvesta niin sitten varmaan helpottaa vähäksi aikaa. Nyt tuntuu että seuraava lumimyräkkä ja sen raivaaminen saattaa olla se viimeinen höyhen jota tämä kameli ei enää jaksa. Jos mä en vain sitten enää mene töihin? Annan auton hautautua hankeen ja ruokin lapsia pakastimen ja kuivaruokakaapin antimilla kunnes ne loppuvat ja on pakko lapioida itselleen polku ulos pihasta.
Ei ehkä suurin mutta kiireellisin. Rahatilanne HUONO ja 10v ERITTÄIN laihalta tytöltä jäänyt KAIKKI housut liian lyhyiksi:( kirpparilta ei löydy vaikka kuinka etsii kun kaikki on liian isoja vyötäröstä ja harvoissa sitä kiristyskuminauhaa.
Olet maailmanlopputunnelmissa, koska ukkos on poissa pari hassua kuukautta? Etkä jaksa tehdä lumitöitä?
Jos olet oikeasti noin heikko ja avuton, niin voi hyvää päivää ja sano nyt sille miehelles, että et ny vaan pysty kykenemään.
Häpeäisit, ei oo isot ongelmat....
Kohta nelivuotias poikani on huolenaiheenani. Hänellä on nyt jokin vialla, psyykkisesti siis. Ei pahasti, mutta oireilee kuitenkin. Mietin, mitä olen tehnyt väärin ja miten tämän voi korjata, kun poika ei oikein puhu mitään.
Hänellä on myös karsastus toisessa silmässä ja heikko näkö, huolettaa hänen tulevaisuutensa, kun mitä jos silmät ei parane?
Kohta nelivuotias poikani on huolenaiheenani. Hänellä on nyt jokin vialla, psyykkisesti siis. Ei pahasti, mutta oireilee kuitenkin. Mietin, mitä olen tehnyt väärin ja miten tämän voi korjata, kun poika ei oikein puhu mitään.
Hänellä on myös karsastus toisessa silmässä ja heikko näkö, huolettaa hänen tulevaisuutensa, kun mitä jos silmät ei parane?
sinulle, kyllä se niin on että monesti valitamme turhasta kun terveys on tärkeintä, varsinkin lasten.
Että mielenterveyteni on menossa. Näen enmmän harhoja kuin koskaan, koen outoja tunteita ja takaumia. Pelkään, että yritän taas itsemurhaa jossain vaiheessa ja onnistun. Pelkään, että menetän taas hallinnan ja menen johonkin ihmeen tilaan. En ole työkykyinen. En tiedä, mitä pitäisi tehdä.
ja saanko lisää voimia arkeen lasten kanssa ja saanko tutkintoni päätökseen/töitä sen jälkeen.