Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raskaudet ei enää jatku?

Vierailija
15.12.2012 |

Olen 33v nainen. Minulla on lapset 9/99, 10/00, 4/02 ja 4/10. Nuorimmaista yritettiin 2,5v ennen kuin sai alkunsa ja kuopuksen jälkeen olen ollut kolmesti raskaana, mutta saanut keskenmenot viikoilla 6+3, 5+3 ja nyt 5+3. Viimeisin kesknemeno alkoi viime yönä ja olen aivan murtunut. En ymmärrä miksi nuo alkiot eivät enää viihdy kyydissä. Raskaaksi tuleminen on myös nyt vaikeampaa kuin nuorena, kolme ensimmäistä lasta on saaneet alkunsa heti ensiyrittämällä ja nyt menee kuukausia ennen kuin edes tärppää ja sitten se meneekin heti kesken.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 v.nainen. minullakin on 4 lasta ja olen näiden lasten väleissä saanut 3 keskenmenoa, viimeisin todettiin tänään.. Kyselin samaa että miksi näin usein menee pieleen niin minulle lääkäri totesi että sitä ei tiedetä ja kerran on kuitenkin lapsia niin mitään erityistä syytä ei varmastikaan ole..luonto vaan hukkaa raskauksia. Itse mietin kuinka paljon ikä vaikuttaa? Vaikka on lapsia 4 ja niistä on ihan superkiitollinen niin silti jokainen menetys sattuu..todella paljon. Voimia sinulle ja toivottavasti vielä onnistutte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla