Jaiks, miltä Mila Kunis näyttää ilman meikkiä!! =O
Kommentit (16)
On saman näköinen mustasilmä kuin minä 46v kolmen lapsen äiti jolla ylipainoa 20 kg
Kyllä helpotti
Promokuvat ja punaiset matot tehdään aina niin, että ihmisillä on kuvausmeikki ja oikeanlainen valaistus, kuvia otetaan satoja ja niistä valitaan parhaat.
Veikkaan, että AV-mammat olis sunnuntaiaamuna teleskoopilla kuvattuna ihan yhtä räkäsen näkösiä...
Nehän olivat pari siinä 70's showssa.
niin miten hirveältä mä todellisuudessa näytänkään...
Promokuvat ja punaiset matot tehdään aina niin, että ihmisillä on kuvausmeikki ja oikeanlainen valaistus, kuvia otetaan satoja ja niistä valitaan parhaat. Veikkaan, että AV-mammat olis sunnuntaiaamuna teleskoopilla kuvattuna ihan yhtä räkäsen näkösiä...
sitähän tässä vaan ihmetellään miten suuren eron meikillä ja stailauksella saa "tavallisen" näköisestä ihmisestä. Ei tässä kukaan ole epäillytkään että av-mamma sen kummoisempi on.
Että turha ärhennellä.
-ap
Promokuvat ja punaiset matot tehdään aina niin, että ihmisillä on kuvausmeikki ja oikeanlainen valaistus, kuvia otetaan satoja ja niistä valitaan parhaat. Veikkaan, että AV-mammat olis sunnuntaiaamuna teleskoopilla kuvattuna ihan yhtä räkäsen näkösiä...
kyllä rumastakin kaunis saadaan meikeillä jos luusto on kasvoissa edes sinne päin.
Pitää kauheusleikata jne, kun katselette noita julkkiksia.
"En kestä, kun mulla on maha synnytyksen jälkeen".
Katsokaas vaikka Mariah Careytä!
http://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2008/07/mariah-carey-in…
tulossa naamahoidosta, ketä tahansa turvottaa sillon. Ettekö lukenu artikkelia? Kyllä mää oon ainaki 5 kertaa pahemman näkönen sillonku tuun naama verillä kosmetologilta :D
Oon nähny neidistä joskus aiemmin kuvan ilman meikkiä ja siinä ei hirveästi ollu eroa "stailattuun" versioon
linkissä on ilman meikkiä normina. Kyllä minusta tuossa iso ero on.
tulossa naamahoidosta, ketä tahansa turvottaa sillon. Ettekö lukenu artikkelia? Kyllä mää oon ainaki 5 kertaa pahemman näkönen sillonku tuun naama verillä kosmetologilta :D Oon nähny neidistä joskus aiemmin kuvan ilman meikkiä ja siinä ei hirveästi ollu eroa "stailattuun" versioon
hei haloo, tavallisia ihmisiä noikin on! Ja samoin kuin me, eri näköisiä meikittä lenkkipolulla/kauppareissulla, ku miltä näytettäis punasella matolla tai jossain vastaavassa. Ihan turha "uutinen".
Kyllä kenestä tahansa saa ruman kuvan. Kenestä tahansa ei saa kaunista. Tuossakin paparazzi ottanut tusinoittain kuvia ja pistänyt rumimmat eteenpäin. Kyllä Mila on järjettömän kaunis, ei siitä yhdellä kuvalla mihinkään pääse :)
mistään naamahoidosta ole tulossa kun on koiraa ulkoiluttamassa.
tulossa naamahoidosta, ketä tahansa turvottaa sillon. Ettekö lukenu artikkelia? Kyllä mää oon ainaki 5 kertaa pahemman näkönen sillonku tuun naama verillä kosmetologilta :D Oon nähny neidistä joskus aiemmin kuvan ilman meikkiä ja siinä ei hirveästi ollu eroa "stailattuun" versioon
Onko nää kirjoittelijat täällä aikuisia ihmisiä?
tunnistaisi ilman meikkiä:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/article4686863.ece