Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että hänestä tuntuu etten arvosta häntä,sanoi myös etten huomioi tarpeeksi

Vierailija
14.12.2012 |

Tivasin ties kuinka kauan kunnes sanoi tuon,olen ihmetellyt miksi se on niin poissaoleva.

Voihan tuo olla tottakin,vinkkejä miten nyt sitten voisin petrata?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolle, että lopettaa kitinän, syö lautasensa tyhjäksi ja siivoaa jälkensä. Saatanan vinkuiita.

Vierailija
2/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teile syntynyt lapsi vasta?

Jaa a, itse tuossa tilanteessa petrasin itseäni että muistin kiittää kaikesta mitä mieheni oli tehnyt ja joka minua ilahdutti, kyselin enemmän kuulumisia. Halailin yms.

Ja kuuntelin, näytin, että arvostan hänen näkemystä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin mieluummin vinkuiita.ap

Vierailija
4/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se merkitsee eri asioita ihmisille. Onko se hellyyttä, arvostavia sanoja, hyvän ruoan laittamista, yhteisen ajan järjestämistä vai oman ajan suomista miehelle?

Tehän olette jo pitkällä kun mies on noin paljon sanonut. Älä nyt ainakaan teilaa vaan ole herkkänä kuulemaan, mitä mies toivoisi.

Vierailija
5/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ihan tyhmä ajatus järjestää lapsi hoitoon,pukea hepenettä päälle ja vaikka kokata sille? Ja sen jälkeen voisi siirtyä makkarin puolelle. Piristyisköhän se jostain tuollaisesta? ap

Vierailija
6/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaat sille vaikka pelkkä essu päällä.

Vierailija
7/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu huomioinut häntä vähän enemmän...

No se oli ajatus vain, mun exä alkoi puhumaan tollasia samoihin aikoihin kun oli tullut toinen nainen mukaan kuvioihin...

Vierailija
8/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se merkitsee eri asioita ihmisille. Onko se hellyyttä, arvostavia sanoja, hyvän ruoan laittamista, yhteisen ajan järjestämistä vai oman ajan suomista miehelle?.

Jos hän haluaa huomiota, se tarkoittaa että hän haluaa seksiä. Jos hän haluaa huomioida minua jotenkin erityisesti, niin hän tarjoaa seksiä. Seksi, siinä on miehen mielestä koko paketti: hellyys, toisen huomioiminen, yhdessäolo, rakkaus ja muuta ei tarvita

ohis

Vierailija
9/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee todennäköisesti 10 prosenttia kotitöistä ja olettaa, että vaimo huutaa hurraata hänelle joka käänteessä.

"Vein roskat. Laula minulle ylistyslaulu! Ai sinä siivosit juuri koko talon? Voisit seuraavaksi hakata halot, lämmittää saunan ja tehdä lumityöt."

Vaimo tekee valtaosan töistä ja hehkuttaa miehen erinomaisuutta.

Hyvä, jos pystyt siihen.

Vierailija
10/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolison huomionpuute.

Hyvin voi kyllä selittää kaikenlaisia vikoja puolisosta, jos tämä huomaa poissaolevan käytöksen. No siksi kun tuota, et ole ollut minulle riittävän hyvä. Et ole huomioinut ja paaponut minua tarpeeksi. Siksi kai olen ajautunut ajattelemaan yhtä toista, mutta sitä en sinulle kerro. Tietenkään.

Vierailija
11/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes vilkaissut toista kertaa kun kokkasin pelkässä pitsiunelmassa. Ja en ole ryhävalas vaan hoikka, kiinteä ja kaunis nuori nainen.

Vierailija
12/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes vilkaissut toista kertaa kun kokkasin pelkässä pitsiunelmassa. Ja en ole ryhävalas vaan hoikka, kiinteä ja kaunis nuori nainen.

Minusta ap:n jutussa ei täsmää miehen käytös ja miehen sanat. Jos olisin ap, laittaisin miehen tiukempaan ruuvipenkkiin, eli koittaisin asiallisesti ja ymmärtäen saada irti mikä on herralla ongelmana. Miehen erityinen huomiointi ei tosin varmastikaan ainakaan huononna parisuhdetta vaan voi olla ihan järkevää jos haluaa miehen ajatusten muuttuvan.

Vierailija
13/17 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka ollakaan,paljastui että mies on totta tosiaan hakenut näitä kaipaamiaan asioita muualta.ap

Olen pahoillani ap. Näissä jutuissa kuitenkaan ei voi oikeasti syyttää puolisoa. Ellei puoliso sitten ole todella radikaalisti kieltäytynyt vaikkapa antamasta läheisyyttä, seksiä jne. Mutta on helppoa syyttää toista, että siksi käyttäydyn näin, koska et ole huomioinut minua. Kukapa (varsinkaan mies) sitä menisi helposti sanomaan, että no lähdin toisen matkaan, koska se kiinnosti sillä hetkellä tms.

Vierailija
14/17 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen ja vihainen sisälläni yhtä aikaa, enkä osaa siitä pois.

Haluaisin, että mieheni tiedostaa tuon itse ja tekee asialle jotain. En halua alkaa anelemaan, en voi alkaa anelemaan.

Jokaisen pitää osata arvostaa ja huomioida toista. Sen, joka jää näistä paitsi, ei minun mielestäni tarvitse rautalangasta asiaa vääntää.

Vierailija
15/17 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän poissaolevuus ole syntynyt sen jälkeen eikä silloin, kun vielä oli vain "vailla huomiota".

Vierailija
16/17 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka ollakaan,paljastui että mies on totta tosiaan hakenut näitä kaipaamiaan asioita muualta.ap

Vierailija
17/17 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivasin ties kuinka kauan kunnes sanoi tuon,olen ihmetellyt miksi se on niin poissaoleva.

Voihan tuo olla tottakin,vinkkejä miten nyt sitten voisin petrata?

Mutta sinun pitäisi kysyä mieheltäsi minkälaista huomiota hän haluaa, ei meiltä.