Montako joulukorttia teille on jo tullut postissa?
Kommentit (24)
Punaisessa kuoressa jätetyttyjä kortteja alettiin jakaa 5.12.
Halvan hinnan viimeinen postituspäivä oli 13.12. eli eilen (2.luokan postia)ja monille se viimeinen päivä tarkoittaa, ettei niitä saa missään tapauksessa postittaa aiemmin.
Postin pitäisi siirtää viimeinen postituspäivä olemaan 1.12., niin johan kortit tulisivat ajoissa.
ennen laitoin n. 50 korttia ja sain saman verran, onneksi ei enää moista typeryyttä.
ja se havahduttaa miettimään, että odotan niitä itse asiassa tosi paljon! Pitää muistaa itsekin lähettää, olen ollut kelvoton ihminen :(
on tullut 3. Joulukortit lämmittää mieltä, kiva mennä postilaatikolle katsomaan keneltä tänään on tullut kortti :)
Itse en ole edes vielä lähettänyt kortteja.
postilaatikolta roskakatokseen kävellessä revin sen pieniksi palasiksi ja heitin roska-astiaan.
ja molemmat oli kirjoittanut isäni (toinen isältäni, toinen isän omashoidettavalta papaltani)
ihan ihme tuokin, yleensä tulee myöhemmin, eilenhän ne vasta laitettiin postiin... ainakin minä ja kaverit :)
Taitaa valtaosa olla jaossa ensi viikolla...
Ensimmäinen Suomesta tuli eilen.
Ulkosuomalainen
Kaikki englnatilaisen miehen sukulaisilta. Asutaan Englannissa. Suomesta ei ole tullut yhtäkään korttia ja tuskin edes tulee. Itse lähetin kolme korttia Suomeen päin.
Musta on muuten typerää että posti panttaa niitä kortteja ja jakaa vasta jouluviikolla. Olisi kivempi saada niitä pikkuhiljaa vaikka jo joulukuun alusta lähtien.
mutta niistä kolme oli osoitettu talomme entisille asukkaille (jotka siis muuttivat pois 6 vuotta sitten) :)
Epäilen silti ettei monet tiedä tuota ja laittavat kortit menemään punaisessa kuoressa koska posti niin käskee. Minä en. :)