Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annatte lahjaksi lasten hoitajalle?

Vierailija
14.12.2012 |

Täällä taas kyselen kun täksi vuodeksi ideat ovat loppuneet. Mitä annatte lahjaksi lastenne hoitajalle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun toivotetaan rauhaisaa, mukavaa joulua, niin että se tulee sydämestä. Tai kun lapsi on askarrellut kortin, piirtänyt tai raapustanut nimensä suloisilla harakanvarpailla valmiiseen korttiin. Ja ihanaahan se on lahjuksia ja herkkujakin saada :) itse olen saanut kukkia, kortteja, suklaata, lapsen mummon virkkaaman enkeli kuusenkoristeen, sydän k.koristeen, rasian jossa on 3 enkeliä joille voi jakaa huolensa, lahjakortin kauneushoitolaan jne.. Mitään me ei odoteta, mutta kaikki muistaminen lämmittää sydäntä

Vierailija
2/12 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi hoitaja ja tosi hyvä sellainen.

En keksinyt mitään parempaa vaikka toi ei oikein täydelliseltä lahjalta tunnu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin ja ja itsetehdyn tähden. Olen vienyt kukkia, suklaata yms. mutta aina ne itsetehdyt ovat olleet kivoimpia. Tehkää vaikka iso sydänpipari ja anna lapsen koristella se, pakatkaa nätisti sellofaaniin ja kortti mukaan :)

Vierailija
4/12 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pph

Vierailija
5/12 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin ja ja itsetehdyn tähden. Olen vienyt kukkia, suklaata yms. mutta aina ne itsetehdyt ovat olleet kivoimpia. Tehkää vaikka iso sydänpipari ja anna lapsen koristella se, pakatkaa nätisti sellofaaniin ja kortti mukaan :)

niitä lahjoja koristelee räkä poskella ja milloin missäkin. Tuskin syö teidän itsetehtyjä ja lapsen koristelemia sydänpipareita..

Vierailija
6/12 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voin ostaa vähän kalliimman jutun. Jos olisi 20 hoitajaa muistettavana, veisin vaan omahoitajalle jotain pientä ja yhteisesti sitten vaikka jotain herkkua kahvihuoneeseen.

Vierailija
7/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse kudotut villasukat

Vierailija
8/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse kudotut villasukat

Yhtenä jouluna?

Vierailija
9/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on 3 ryhmästä vastaavaa ja yksi niistä se

omahoitaja mutta en nyt katso voivani muistaa ainoastaan sitä yhtä..

... kortit ja kukat. Joku asetelmasysteemi, koristeet ja kääreet.

Ei ehkä kovin omaperäistä mutta kukat voi varmasti laittaa kotona osaksi omaa joulukoristelua.

Vierailija
10/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on 3 ryhmästä vastaavaa ja yksi niistä se

omahoitaja mutta en nyt katso voivani muistaa ainoastaan sitä yhtä..

... kortit ja kukat. Joku asetelmasysteemi, koristeet ja kääreet.

Ei ehkä kovin omaperäistä mutta kukat voi varmasti laittaa kotona osaksi omaa joulukoristelua.

En ymmärtänyt. :) Pelästyin vain, että noin paljonko noita hoitajia nykyään lahjotaan. Meillä on vain yksi hoitaja, eli yhtä lahjaa mietin. Kivoja ideoita sinulla :)

Vierailija
11/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hoitajia yhteensä kuusi ja yksi avustaja.

eli kahdessä ryhmässä ovat lapset.

Kaikki saavat koriste enkelin jonka voi ripustaa vaikkapa kuuseen ja lisäksi n.200g erilaisia joulusuklaita.

Vierailija
12/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat omista omenoista puristettua omppumehua kera servetein.