Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten leikkaus ja kaksiväri-värjäys yli 130 euroa, jösses!

Vierailija
14.12.2012 |

Kyllä on kauneudenhoito kallista. Kampaamo on taas näemmä nostanut 10 prosentilla hintojaan, niin tekee oikeastaan joka vuosi.

Ei siinä mitään, onhan se käsityötä ja kestää pari tuntia. Mutta silti kirpaisee maksaa tuollainen summa parin kuukauden välein.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just maanantaina parturis. Mulla oli lyhyt keesi, joka oli keskeltä musta ja sivut punaiset. Siitä värjäyksestä oon maksanu leikkauksen kans 80€.

Nyt maanantaina vaalennettiin koko pää, laitettiin taitto väri + vaalea väri ja leikattiin, ostin vielä lisäksi hopeashampoon. Hintaa tälle kaikelle tuli 111€ ja aikaa meni 3 tuntia. Ei ollu mun mielestä paha hinta noin isolle urakalle. :)

Vierailija
2/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saan tuohon hintaan myös kynsihuollon ja halutessani kainaloista karvanpoiston sokeroinnilla. Kannattaa olla kampaajan kaveri! :))

Mulla on aina kaksi väriä ja leikkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikäynnit on arvonlisäverottomia. (Olen käynyt yksityisellä, jossa 15 min erikoislääkärin vastaanottoa on 75 e). Ja sillä hinnalla tietysti lääkäri vain sanoo päivää ja juttelee vähän. Tutkimukset (vaikkapa vain ultraäänellä poskiontelot) sitten laskutetaan erikseen.

Vierailija
4/29 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksoi helsinkiläisessä kampaamossa aina ihan väri + leikkaus 140 euroa, ja 6 viikon välein piti käydä ettei juurikasvu käy kamalan näköiseksi. Pari vuotta sitten päätin, että kokeilen kotivärjäystä, kun kerarn yksivärisen mustanruskean värin vaan haluan. Syy oli sekä raha että se, että en millään jaksaisi 6 viikon välein juosta siellä kampaajalla. Olen ollut tosi tyytyväinen päätökseeni, väri ja hiusten kunto on ihan yhtä hyvät kuin kampaajalla laitettuna, ja nyt riittää kampaajakäynti 3-5 kk välein, latvojen tasauksessa vaan.

Vierailija
5/29 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2012 klo 13:48"]

kysytkö tosissasi???

Onko jossain Tallinnassa todella palkat, vuokrat ja kaikki nuo muut kulut niin paljon pienempiä?

Tallinnassa ainakin keskustan ulkopuolla on vuokrat paljon pienemmät. Ylipäänsä palkat ovat Virossa huomattavasti pienemmät kuin Suomessa, siksi Virosta kannattaa ostaa palveluja.

Virossa lääkärin peruspalkka on 1100 euroa ja keskiansio 1700. Itse asiassa monet palvelut taitavat olla Virossa kalliimpia kuin Suomessa, jos suhteutetaan yleiseen palkkatasoon.

Vierailija
6/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryin tuossa kesällä kotivärjäykseen sekä siksi että ei huvita heittää 1,5 kk välein kampaajalle 120 euroa, ja toisaalta siksi että en halua tuhlata aikaani värissä kampaajalla istumiseen kun voin hoitaa sen muiden toimien ohessa kotona.

Kampaaja vähän märisi siitä kun ekan kerran varasin ajan pelkkään leikkaukseen leikkauksen ja värin sijaan mutta myönsi lopulta itsekin että kun mulla on lyhyt tukka ja yksivärinen, niin kyllähän se kotivärikin ihan kelvollinen silloin on.

Vierailija
7/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eipä ole pahasti hinnat tämän suhteen nousseet.

Vierailija
8/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 ekessä on pelkästään valtiolle tilitettävä vajaa 31€. Yksi värituubi maksaa yritykselle 8-15 euroa, ja päälle hapete. Vesimaksut, tilanvuokrat, sähkö, maksupäätteet, asiakkaan kahvit, pesupaikan shamppoot ja muotoilutuotteet. Pitäisi varmaan palkkakin saada? Pitkiin hiuksiin menee helpotikin 2 tuubia väriä ja saman verran hapetetta päälle.

alvi plus värit tekevät jo arviolta 51€. Josta siis jää 79 euroa. Yrityksen omistajan pitää saada jäljelle jäävästä itselle tuotto ja työntekijälle 2-3 tunnin palkka, joka yleensä on 10€:n hujakoilla.

Eli kaikenkaikkiaan jos pitkiin hiuksiin menee aikaa 3 tuntia, työn tekee palkollinen, itse yrittäjälle jää työstä käteen 49€, josta maksetaan tietenkin verot vielä ja juoksevat kulut.

Että kylläpä kannattaa!

Vierailija
9/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 ekessä on pelkästään valtiolle tilitettävä vajaa 31€. Yksi värituubi maksaa yritykselle 8-15 euroa, ja päälle hapete. Vesimaksut, tilanvuokrat, sähkö, maksupäätteet, asiakkaan kahvit, pesupaikan shamppoot ja muotoilutuotteet. Pitäisi varmaan palkkakin saada? Pitkiin hiuksiin menee helpotikin 2 tuubia väriä ja saman verran hapetetta päälle.

alvi plus värit tekevät jo arviolta 51€. Josta siis jää 79 euroa. Yrityksen omistajan pitää saada jäljelle jäävästä itselle tuotto ja työntekijälle 2-3 tunnin palkka, joka yleensä on 10€:n hujakoilla.

Eli kaikenkaikkiaan jos pitkiin hiuksiin menee aikaa 3 tuntia, työn tekee palkollinen, itse yrittäjälle jää työstä käteen 49€, josta maksetaan tietenkin verot vielä ja juoksevat kulut.

Että kylläpä kannattaa!

Aikaa tosin meni vain tunti, että tuntipalkkaan puolet vähemmän.

Vierailija
10/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 ekessä on pelkästään valtiolle tilitettävä vajaa 31€. Yksi värituubi maksaa yritykselle 8-15 euroa, ja päälle hapete. Vesimaksut, tilanvuokrat, sähkö, maksupäätteet, asiakkaan kahvit, pesupaikan shamppoot ja muotoilutuotteet. Pitäisi varmaan palkkakin saada? Pitkiin hiuksiin menee helpotikin 2 tuubia väriä ja saman verran hapetetta päälle. alvi plus värit tekevät jo arviolta 51€. Josta siis jää 79 euroa. Yrityksen omistajan pitää saada jäljelle jäävästä itselle tuotto ja työntekijälle 2-3 tunnin palkka, joka yleensä on 10€:n hujakoilla. Eli kaikenkaikkiaan jos pitkiin hiuksiin menee aikaa 3 tuntia, työn tekee palkollinen, itse yrittäjälle jää työstä käteen 49€, josta maksetaan tietenkin verot vielä ja juoksevat kulut. Että kylläpä kannattaa!

Aikaa tosin meni vain tunti, että tuntipalkkaan puolet vähemmän.

Vierailija
11/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytkö tosissasi???

Onko jossain Tallinnassa todella palkat, vuokrat ja kaikki nuo muut kulut niin paljon pienempiä?

Vierailija
12/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytkö tosissasi???

Tallinnassa ainakin keskustan ulkopuolla on vuokrat paljon pienemmät. Ylipäänsä palkat ovat Virossa huomattavasti pienemmät kuin Suomessa, siksi Virosta kannattaa ostaa palveluja.

Vierailija
13/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah!!!aika kova,missä leikataan ja tehdään monisävy tunnissa??nyt taitaa ap:lla olla puurot ja vellit sekasin:D

Vierailija
14/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän muutenkin yksiväristä mallia, niin ihan sama. Leikkausessa käyn kolmen kuukauden välein, aiemmin kahden kuukauden välein, mutta kun taas nousi alvit, niin jostain on karsittava.

Vierailija
15/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitkät, tasamittaiset ja ihan ok väriset hiukset eli ei tarvetta värjätä. Säästyy isot rahat muuhun kun voi itse tasoittaa latvat.

Vierailija
16/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä tukka ja käyn kerran vuodessa tasoittamassa.

Tekisi kyllä mieleni raitoja, mutta en kyllä viitsisi noin suurta hintaa tuohon laittaa. Siis ihan törkee hinta. Noista hinnoista säästää helposti etelänmatkan vuodessa, kun ei käy!

Vierailija
17/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten leikkauus (pitkästä tukasta latvasta pois 5 cm + hiukan pinnan kerrostamista alalatvoista) sekä vaaleita raitoja päällimmäiseen hiuskerrokseen. Aikaa meni tasan 2 tuntia. Hinta 125 euroa.

6 kuukautta sitten samanlainen kampaamokäynti samassa liikkeessä oli 99 euroa.

En enää mene kyseiseen liikkeeseen, en vaan pysty enää maksamaan noita hintoja kun on kolme lastakin elätettävänä. Ja en myöskään enää värjää/raidoita hiuksia kampaajalla. Riittäköön pelkkä leikkaus.

Vierailija
18/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten leikkauus (pitkästä tukasta latvasta pois 5 cm + hiukan pinnan kerrostamista alalatvoista) sekä vaaleita raitoja päällimmäiseen hiuskerrokseen. Aikaa meni tasan 2 tuntia. Hinta 125 euroa.

6 kuukautta sitten samanlainen kampaamokäynti samassa liikkeessä oli 99 euroa.

En enää mene kyseiseen liikkeeseen, en vaan pysty enää maksamaan noita hintoja kun on kolme lastakin elätettävänä. Ja en myöskään enää värjää/raidoita hiuksia kampaajalla. Riittäköön pelkkä leikkaus.

Hiuksista napsittiin ehkä 2cm veke, raitoja päällimmäiseen kerrokseen, 156€ - kyllä meinasin pyörtyä. Eipä tarvii käydä, taidan jatkossa viihtyä harmaavarpusena tai käydä esmes lumenen tehtaanmyymälässä ostamassa värit, vasta oli jotai 2,5€ purkki... eli on aika pirun suolaiset hinnat kampaamoissa.

Vierailija
19/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah!!!aika kova,missä leikataan ja tehdään monisävy tunnissa??nyt taitaa ap:lla olla puurot ja vellit sekasin:D

Ei taida saaha missään ees lyhyeen tukkaan monisävyä ja leikkausta :DD

Vierailija
20/29 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailla hintoja ja käydä ehkä jossain muualla kuin keskustan kalleimmissa kampaamoissa.kyllä täällä meilläpäin saa vähän sivummalta 86€ moniväri ja leikkaus lyhyeen.