Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nekalalaisen Eemelin isä ja äiti!

Vierailija
14.12.2012 |

Minä en tunne teitä, enkä itse asiassa teidän poikaannekaan. En tiedä keitä te olette, enkä siis voi puhua teille suoraan. En tunne edes kenenkään teidän pojan kaverien vanhempia tai naapureita tai muuten ketään, joka voisi viedä teille sanan, mutta mulla on asiaa, jota pidän tärkeänä ja siksi, jos joku luulee tuntevansa otsikossa mainitut henkilöt, olisin ihan kiitollinen jos joku vähän vihjaisisi.

Te olette hiljakkoin ostaneet mökin ja teidän teinipoika kavereineen viettää siellä aikaa. Tämä on mun mielestä ihan ok, mutta valitettava tosiasia on, että joko teidän pitäisi kiireesti kunnostaa siellä mökillä savupiippuja ja vastaavia tuleen liittyviä vempeleitä, tai sitten pitää pojallenne pikakurssi tulenkäsittelystä. Ne pojat pitävät siellä IHAN liian isoa lieskaa takassa ja kynttilöitä huonosti valvottuina joka paikassa (lattioilla, jms. ilman mitään lyhtyjä edes) ja savua on kaikki paikat täynnä. Joku kaunis kerta takasta lentää joku vähän isompi kipinä sen edessä olevalle vaahtomuovipatjalle ja sen savukaasuthan on sit heti myrkyllisiä.

On ihan ymmärrettävää, että moni kaupunkilaisteini ei tunne tulta ja tulenkäsittelyä niin hyvin, että homma olisi hanskassa ilman tiettyä opetteluvaihetta, mutta mä oon huolissani, että jotain ikävää ehtii tapahtua ennen kuin tuo opetteluvaihe itsestään kuluu loppuun. Eli ehkä kannattaisi keskustella vähän perusasioista ja hankkia sinne mökille jotain pattereilla toimivia sähkölyhtyjä tai edes lasisia lyhtyjä niiden kynttilöitten suojaksi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi