Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 ikäeroa, onko liikaa? Kokemuksia?

Vierailija
14.12.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olin miehen 48v kanssa. Ja kyllä se vaan tuntui.

Se ilmeni mm. siinä ettei voinut muistella mitään nuoruuden juttuja (musiikkia ym ym) koska olimme eläneet niin eri aikaan nuoruutemme.

Se vaan tuli eteen aina tuollaisisa pienissä (ja ehkä turhiltakin tuntuvissa) asioissa. Se karu fakta vaan eli siinä mukana, että meillä oli liikaa ikäeroa!

Tämä mies muutenkin taisi elää jotain kadotettua nuoruuttaan ja pelkäsi lähestyvää 50 ikävuotta, että yritti olla niin nuorekasta. No, metsään se yritys meni.

Ei kiitos minulle enää ikinä noin paljon vanhempaa miestä. :-)

Ja tämä oli siis vain yksi mielipide!!

Vierailija
2/4 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolissani vaan lähinnä vanhenemisesta ja eri aikaan eläkkeelle jäämisestä. Itse olen nyt 41v ja mies 56v, etäsuhdetta takana 3v ja olis vissiin aika tehdä suhteelle jostain jos aiotaan. Pelottaa, oli ratkaisu sitten kumpi vaan; eli ero tai vakituinen suhde. Hänellä nuorin lapsi 18v ja minulla 11v....ja yhteisiä lapsia ei ole missään tapauksessa koskaan edes harkittu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä se ei ole koskaan haitannut. Joku lapsuuden muisteleminen nyt on muutenkin huono esimerkki, kaikki ollaan eletty ja kasvettu eri oloissa, ja vaikka oltais samanikäisiäkin, ei välttämättä tiedettäsi toistemme musiikki-idoleista yhtään mitään. Ja mitä merkitystä tuollaisella yleensä on?

Eläkkeelle toki tulen jäämään paljon aikaisemmin kuin mieheni, mutta ei me nähdä sitä ongelmana. Kyllä sitä keksii kiinnostavaa tekemistä eläkkeellä yksinäänkin, onpahan aikaa tehdä ja harrastaa ja vaikka kokkailla miehelle herkkuruokia päivän aikana jos huvittaa.

Vierailija
4/4 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä ollaan. Kaverin 44v mies on 16v vanhempi ja kaverin mielestä mies on tätä nykyä seksuaalisesti vastenmielinen vanhus. Tämä on tietysti jonkin verran yksilöllistä, mutta mielestäni n. 10v ikäero on omasta mielestänikin maksimi. Ikäero ei tunnu vielä 30-55v ikäisenä, tämän jälkeen alkaa tuntumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän