Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaanako?!

Vierailija
13.12.2012 |

Menkat ollu 9.10 ja 11.11 viimeksi, ja viimeksi vuoto oli niukempi..yhdynnässä ollaan oltu miehen kans 3,9-10.11,23,27.11 ja 2.12 :) oon testaillut kyllä jo,ehkä liian aikaisinki ku negaa on näyttäny pari testiä.. hmp.. ovulaatiolaskuri näytti että ovis olisi ollut 2.12! Hedelmälliset päivät 29.11-4.12... tiärä sit onko tohon luottamista ku netissä testasin :O viimeks kierto muistaakseni 35,aika sekava ja epäsäännölliset...11.11 oleva vuoto oli niukempi tosiaan,ei minkänlaasia kipuja oikiastaan silloin,ku yleensä oon menkkojen aikaan kipiä :O

oireita on ny jonkun aikaa ollut, kuten pääkipua,vatsalla outo tunne,huimausta, palelee ja välillä kuumottaa ja on ollu oksettavaakin oloa :O

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisään vielä että mielialatki vaihtelee välillä...kovasti toivoisin plussaa ! :)

Vierailija
2/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin täällä samaa kysymystä, että olenko raskaana. Viimeksi menkat tuli 15.11.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi testailin maanantaina en oo varma oliko se plussa,ku jäi vähä epäseleväksi... niinkuin ois ollu kaks viivaa! :) mutta en oo ihan varma ;D rinnatki on ollu arat jo hetken aikaa, ja välillä tekee mieli suolaasta :) pitääpä testailla myöhemmin uuestaan!

Vierailija
4/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuukautisten olisi pitänyt alkaa viimeistään tänään, mutta ei niin ei. Testaan parin päivän päästä, jos vuotoa ei näy.

Vierailija
5/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskättää kyllä... :D voisinkohan olla? :)

Vierailija
6/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en merkkaale kalenterii... satunpa vaan muistamaan ! :)

Vierailija
7/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaiskohan sitä jo huomenna testata vai? :P vai pitääskö oottaa ens viikkoon,ellei menkat ala....

Vierailija
8/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupissasta niin saat luotettavamman tuloksen. Mulla lämmöt laski tänä aamuna joten menkat alkaa tänään. Olen siis se jonka vuodon piti alkaa pari päivää sitten.

Vierailija
9/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta outoa että joku muistaa noin tarkasti yhdynnät, ottaa selvää oviksesta jne. Ihme jos ihmiset ei saa lapsia kun kaikesta tulee suorittamista.

Mä en edes muista oliko eilen seksiä. :D

Vierailija
10/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta outoa että joku muistaa noin tarkasti yhdynnät, ottaa selvää oviksesta jne. Ihme jos ihmiset ei saa lapsia kun kaikesta tulee suorittamista.

Mä en edes muista oliko eilen seksiä. :D

mulla on tapana kirjata kaikki "vauvantekoon" liittyvät jutut tällaiselle sivustolle, yhdynnät mukaan lukien:

www.fertilityfriend.com

Sieltä voi luntata tarvittaessa ;)

t. 3, 5 ja 10

Vierailija
11/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli mahakipua ja painon tunnetta jotenki alavattalla,voisko tää olla oikeesti että oisin raskaana? :) testaan vloppuna tai sitte ens viikon alussa...

Vierailija
12/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulit sitten tänne toivomaan että joku kertoisi sinulle että olet raskaana?

Milloin tajuat että kukaan ei voi sinulla sanoa oletko raskaana vai et, vain testi voi sen kertoa!

(Muille tiedoksi, tämä on jankannut Suomi24-palstalla vaikka kuinka kauan ja on oikeasti vakuuttunut siitä että noi marraskuun menkat oli valemankat ja hän on oikeasti raskaana.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän