Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa ihmiset, jotka kertovat etteivät syö sokeria, mutta leipää kuluu 10 palaa päivässä.

Vierailija
13.12.2012 |

Siis terveydellisistä syistä eivät syö sokeria, mutta leipä kuluukin sitten "pahimmillaan" yli 10 palaa päivässä. Jotkut jopa mussuttavat pullaa.

Eivätkö tällaiset ihmiset ole lukeneet yhtään ravintotietoutta? Vai miksi näin? :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitan ihmisiä, jotka kehuskelevat tällä.

ap

Vierailija
2/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan aika paljon leivästä?

10 palaa ruisleipää = optimi.

10 palaa ranskanleipää = huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa palasokeri.Onko tuossa jotain huvittavaa, ap.

Vierailija
4/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs minuakin huvittaa, hihi.

Sano vaan suoraa ap, että pidät heitä naurettavana ja säälit, vittuakos siinä hienostelemaan

Vierailija
5/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...uskovat olevansa keskimääräistä fiksumpia ja paremmin perillä ravitsemuksesta, kun todellisuudessa ovat vasta viimeisen vuoden tai parin aikana ymmärtäneet että sokereitakin on monta lajia.

Vierailija
6/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syistä kasvissyöjä ja silti syö soijaa! Epäeettistä jos mikä.

Vierailija
7/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni täti kieltää lapsiaan laittamasta sokeria kaurapuuroon, koska sokeri on epäterveellistä. Puuro pitää syödä ilman sokeria!

No, se leipoo joka päivä kuitenkin kaikenmaailman pullia ja pikkuleipiä.

Niitä siellä syödään ihan vapaasti.

Eikä se tajua, että niissä on sokeria moninkerroin se määrä, mikä olisi puurossa jos se sallisi siihen laitettavan vaikka yhden teelusikallisen.

Voi miten älytöntä.

Vierailija
8/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä määrä sademetsiäkin kaadetaan soijantuotannon takia. En kyllä kannata lihan tehotuotantoakaan enkä minkäänlaista ihmisten, enkä eläinten rääkkäystä. Ei kai tässä kohta saisi syödä mitään. Kun ei riistaakaan riittäisi kaikille, jos kaikki ajattelisivat kuten minä.

Vierailija
9/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkkelyshän ei ole sokeria...

Vierailija
10/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa sukulainen, jota uhkaa kakkostyypin diabetes ja lääkäri neuvoi välttämään sokeria. Tämä kielto on nyt absoluuttinen, murustakaan sokeria ei saa olla. Perhepizzan voi kyllä syödä vaikka yksin tai kolme vehnäsämpylää. Eihän niissä ole sokeria.

Vierailija
11/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön päivittäin palkon sokeria ja ainakin 6-8 palaa leipää. Mitäs tässä pitäisi tapahtua? Terveydellekö?

Vierailija
12/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria uhkasi raskausajan diabetes, kehuskeli sitten ettei syö sokeria, mutta sipsejä veti joka päivä. Niissä kun ei ole ollenkaan sokeria.... Ei varmaan olekaan, mutta aika paljon rasvaa ja hiilihydraatteja, jotka ovat diabeteksen kannalta vielä pahempia kuin puhdas sokeri...

Vierailija
13/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis terveydellisistä syistä eivät syö sokeria, mutta leipä kuluukin sitten "pahimmillaan" yli 10 palaa päivässä. Jotkut jopa mussuttavat pullaa.

Eivätkö tällaiset ihmiset ole lukeneet yhtään ravintotietoutta? Vai miksi näin? :)

sokerit ja hiilarit ei ole sama asia. En minäkään syö sokeria, mutta syömässäni ruuassa on hiilihydraatteja, tosin ei leivästä.

Vierailija
14/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui kauheaa, mitähän terveydellistä ensi yönä tapahtuu

Minä syön päivittäin palkon sokeria ja ainakin 6-8 palaa leipää. Mitäs tässä pitäisi tapahtua? Terveydellekö?

Vierailija
15/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin ap:n pointin niin, että ihmiset ei ymmärrä, että hiilihydraatti muuttuu sokeriksi.

Vierailija
16/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin ap:n pointin niin, että ihmiset ei ymmärrä, että hiilihydraatti muuttuu sokeriksi.

ihminen tarvii hiilareita, mutta ei ns. valkoista sokeria..

Vierailija
17/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä määrä sademetsiäkin kaadetaan soijantuotannon takia. En kyllä kannata lihan tehotuotantoakaan enkä minkäänlaista ihmisten, enkä eläinten rääkkäystä. Ei kai tässä kohta saisi syödä mitään. Kun ei riistaakaan riittäisi kaikille, jos kaikki ajattelisivat kuten minä.

Suurin osa soijasta menee eläinten rehuksi.

Epäeettisempää ja -ekologisempaa ovatkin sitten ravintolisät ja kaikenmaailman lisätabletit joita joutuu syömään kun ei osata syödä oikeanlaista kasvisruokaa. :)

Vierailija
18/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten olisihan se jo huimasti ekologisempaa jos valtava rehutuotanto jäisi pois.

Vierailija
19/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei ole mitään ristiriitaa, jos syö viitisen palaa päivässä täysjyvä- tai ruisleipää ja välttelee sokeria.

Vierailija
20/22 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tässä pitäisi tapahtua? Olen tehnyt noin koko aikuisikäni, paino on edelleen ihantellinen, energiaa riittää ja veriarvotkin ovat hyvät. Ikää 48v.

Mitä sitten jos se muuttuu sokeriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan