Lapsella kurkku kipeä ja pientä lämpöä. Pärjäisikö huomenna
Kommentit (8)
jos taas esim. 9 niin kyllä pärjää. Ehkä 8 vuotiaskin. JOku seiskakin. Mutta pitkäksi aika käy.
Perhanan omituista jos ei voi olla hoitaja paikalla. Mutta oma on ipanasi.
Eikös alle 10- vuotiasta saa jäädä hoitamaan? Perhanan omituista jos ei voi olla hoitaja paikalla. Mutta oma on ipanasi.
ja pääsisin sitten kotiin, arvioin että olisin reilut kolme tuntia pois kotoa. Viikonloppu olisi sittenvapaata ja aikaa hoitaa häntä. ap
Eikö lapsi ole koskaan sitten esim. koulun jälkeen tai ennen koulua yksin?
Kyllä tuon ikäisen jo pitääkin opetella olemaan yksin kotona!
Joku mahatauti olisi erikseen, mutta kyllä pienessä flunssassa nyt pystyy yksin lepäilemään, vaikka tv:tä katsoen.
Tai sitten mulla on vaan tavattoman reipas 8v...
Eikö lapsi ole koskaan sitten esim. koulun jälkeen tai ennen koulua yksin?
Ihan hyvinkin! Ja onhan teillä kotona varmaan joku puhelin, jolla voi soittaa sinulle jos tulee jotain hätää? :)
Kyllä tuon ikäinen jo osaa sanoa haluaako jäädä yksin vai ei. Jos haluaa niin lasten ohjelmia katsellessa aika menee äkkiä, anna särkylääke ennen lähtöäsi ja puhelin viereen. Mä jätin tuon ikäisen lapsen lepäilemään kotiin suunnilleen samaksi ajaksi. Itse halusi ja soitin välillä, että tulenko jo kotiin, mut ei halunnut, hyvin pärjäsi yksin ja sai levättyä. :)
jos taas esim. 9 niin kyllä pärjää. Ehkä 8 vuotiaskin. JOku seiskakin. Mutta pitkäksi aika käy.