Vähän harmittaa kun mennään anopin luo jouluaattona...
Kun hän ei tee yhtä hyvää ruokaa kuin oma äitini...
Kinkku tosin on aina heillä hyvää, ja savulohi. Kylmäsavu ja graavi saa jäädä syömättä nyt raskauden takia, ihan varmuuden vuoksi...
Tosin, pakko sanoa, että appi ja anoppi ovat kyllä niin ihania ihmisiä että en olisi yllättynyt vaikka olisivatkin hankkineet tuoregraavattua vuokseni tyhjiöpakatun sijasta.
Nojoo, eli perusseikat kunnosaa, mutta äitini slti tekee paremmat laatikot.. =) Kun äiti tekee itse, anoppi perinteisesti ostaa Saarioisten ja sekoittaa niihin kermaa ja voisulaa ja lykkää uuniin. Ihan syötävää, mutta ei ihan sama juttu...
Olenkohan liian röyhkeä jos laitan itse porkkanalaatikon, lanttulaatikon ja bataattilaatikon ja vien mukana kaikille?
Tykkäsivät ainakin viime vuonna bataattilaatikostani....
Kommentit (5)
Kerrot nyt etukäteen, että tuot laatikot, jos sopii, niin sehän on kivasti tehty.
voisit ehdottaa anopille, että kevennät hänen taakkaansa osallistumalla jouluruokien laittoon tekemällä laatikot. :)
en minä ainakaan anoppina loukkaantuisi.sanot vaikka,että aattelit jeesata vähän anoppia ruokatouhuissa.
haisee provolle?
t.ap joka ei nyt ymmärrä.
voisit ehdottaa anopille, että kevennät hänen taakkaansa osallistumalla jouluruokien laittoon tekemällä laatikot. :)