Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi missään ei myydä joulupaperia, missä on jouluseimi, Jeesus-lapsi, Maria ja Joosef?

Vierailija
13.12.2012 |

vai myydäänkö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristillisissä kirjakaupoissa olen joskus nähnyt.

Vierailija
2/8 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinellissä ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisilla ole menekkiä

Jos kaupoissa myydään shampanjavispilöitäkin, niin miksi ei sitten tuollaista joulupaperia.

Vierailija
4/8 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan paketoida lahjat vaikka ruskeaan paperiin, sitoa narulla ja liittää mukaan kristillisen joulukortin tai liimata paperiin kristillisiä kuvia tai taiteilla niitä itse?

Vierailija
5/8 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinellissä ainakin.

Vierailija
6/8 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kristitty ja mietin, miksi pitäisi olla? Voithan paketoida lahjat vaikka ruskeaan paperiin, sitoa narulla ja liittää mukaan kristillisen joulukortin tai liimata paperiin kristillisiä kuvia tai taiteilla niitä itse?

olisi mukavampaa että joulupaperissa on sanoma Jeesuksesta, kuin että siinä on sanoma joulutontusta.

Vierailija
7/8 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan paketoida lahjat vaikka ruskeaan paperiin, sitoa narulla ja liittää mukaan kristillisen joulukortin tai liimata paperiin kristillisiä kuvia tai taiteilla niitä itse?

siksi arvostaisin, jos saisin ostaa sellaista paperia valmiina.

Vierailija
8/8 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kristitty ja mietin, miksi pitäisi olla? Voithan paketoida lahjat vaikka ruskeaan paperiin, sitoa narulla ja liittää mukaan kristillisen joulukortin tai liimata paperiin kristillisiä kuvia tai taiteilla niitä itse?

olisi mukavampaa että joulupaperissa on sanoma Jeesuksesta, kuin että siinä on sanoma joulutontusta.

päinvastoin.

Meillä ei tueta satujen kertomista totena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi