hopeinen vai kultainen MIckhael Korsin kello?
Kommentit (11)
Niin ja vaatteita kaiken värisiä melkein. Paljon valkoista,mustaa,harmaata...vähän väriä. myös tummansinistä löytyy ja vähän ruskeaa. Koruja on vain hopeisia mutta en pidä niitä.
ap
Niin ja vaatteita kaiken värisiä melkein. Paljon valkoista,mustaa,harmaata...vähän väriä. myös tummansinistä löytyy ja vähän ruskeaa. Koruja on vain hopeisia mutta en pidä niitä. ap
Osta siis kultainen kello.
shopbobilta näköjään pienessä ajassa Minun kultainen kelloni kadonnut. =( Jotain vielä jäljellä mutta ei niin kivoja. Onkohan muualla netissä Michael Korsin kelloja? Kirjoitin otsikkoon väärin nimenkin. =/ sorkke.
ap
onkin tässä tämä kultainen..tuohon tulee tulli ja postarit päälle. Kantsiiko tilata ennen uutta vuotta jos tulleja lasketaan?
http://www.shopbop.com/mens-oversized-watch-michael-kors/vp/v=1/8455244…
ap
Joskus olen nähnyt sellaisen ns rosee-kultaisenkin, mikä oli aika magee.
mutta kultainen on kuitenkin naisellisempi kuin hopeinen.
Ei se ensi vuoden tulliuudistus koske kuin 20-40 euron hintaisia juttuja, eli kellosi maksaa tullimielessä yhtä paljon nyt kuin tammikuussa.
Ei se ensi vuoden tulliuudistus koske kuin 20-40 euron hintaisia juttuja, eli kellosi maksaa tullimielessä yhtä paljon nyt kuin tammikuussa.
kiitos!
Jos vasemmassa ja vsikka omaat kultasen kihla taikka vihkisormuksen tai molemmat niin minusta hopeinen ei sovi..
Tämä on vain mun mielipide
Minkä värisiä koruja käytät muuten? Minkä värisiä vaatteita?
Osta molemmat. :)