Armeijan käyneet! Mitä "ylimääräistä" voi nykyään tehdä ja suorittaa armeijassa?
Olen kuullut, että siellä on monenlaisia kursseja tarjolla. Tiedättekö, onko Pirkkalassa mitään?
Kommentit (9)
Varuskunnan sivuiltakaan en löytänyt mitään.
Ehkä pikkuisen väärä palsta tälläiseen kysymykseen. Kannattaa varmaan selvittää asiaa jostain muualta. Ite pelasin bilistä, katoin leffoja, joskus käytiin korista ja sählyä pelaamassa. Punttisali löytyi, en tiedä löytyykö Pirkkalasta. Aika paljon tuli vain röhnötettyä vapaa-ajalla ja kuunneltua musaa, lueskeltua kirjoja. Kaipa siellä jotain järkevääkin olisi voinut puuhastella, jos olisi halunut. T.itkupotkumaigeri
Mikset vaikka pirauta sinne Pirkkalaan. Kaipa siellä joku tietää, mitä siellä voi touhuta.
T.itkupotkumaigeri
tosi paljon vapaa-ajan vaihtoehtoja. Erilaisia (liikunta)kerhoja ainakin löytyy. Jos mä nyt olen oikein ymmärtänyt, niin armeija kuin sotilaskotikin panostaa tätä nykyä tosi paljon varusmiesten viihtyisyyteen. Jos olet sosiaalinen ja energiaa piisaa, liity vaikka varusmiestoimikuntaan, niin voit itsekin päästä vaikuttamaan noihin asioihin.
vapaa-aikaa vaan ollaan se aika lomilla. Turha muistella menneitä.
vapaa-aikaa vaan ollaan se aika lomilla. Turha muistella menneitä.
Tuskin kaikki pääsevät niin lähelle omaa kotiaan, että voivat mennä joka päivä iltalomille. Sitten on tietty ne jotka ovat hakeneet johonkin tiettyyn paikkaan, eikä oma koti ole lähelläkään. Sitten voit joutua ginekseen, etkä pääse vkl pois intistä jne....
Eli ei se nyt noin yksinkertaista ole, että kaikki lähtevät vain kotiin.
T-itkupotkumaigeri
Joku oli suorittanut jotain (tyyliin hygieniapassi), mutta en muista mitä ja missä.
niin säästöt on syöneet kaiken.
Säästöt ovat syöneet järjen ihmisten päästä ilmeisesti. Ihmiset kuolevat nälkään intissä, ymmärrän.
On se mahottomaksi mennyt tuo touhu.
T.itkupotkumaigeri
Ehkä pikkuisen väärä palsta tälläiseen kysymykseen. Kannattaa varmaan selvittää asiaa jostain muualta. Ite pelasin bilistä, katoin leffoja, joskus käytiin korista ja sählyä pelaamassa.
Punttisali löytyi, en tiedä löytyykö Pirkkalasta. Aika paljon tuli vain röhnötettyä vapaa-ajalla ja kuunneltua musaa, lueskeltua kirjoja. Kaipa siellä jotain järkevääkin olisi voinut puuhastella, jos olisi halunut.
T.itkupotkumaigeri