Shit! Tienaako kenenkään muun mies näin vävhä? 1790
miinus verot. mies tykkää työstä mut joskus meinaa tilipv.nä itku tulla
Kommentit (20)
Mun tulot jää tuon alle, mies tienaa enemmän mutta en usko että se suree mun pieniä tuloja. Olen säästäväinen ja kulutan vähän.
ei mun mies kauhiasti enempää tienaa. Noin 1800 jää käteen. Ylitöitä tekemällä saisi helposti hyvät rahat, mutta katsoo tärkeämmäksi olla lasten kanssa. Kyllä tolla elää ja vielä minun pienempi liksani päälle, hyvin pärjäillään, ei itketä yhtään :)
varsinki näin joulunaikaan hirvittää
mutta ei hirvitä, pääasia että viihtyy.
Tienaan itse sen verran reilusti että tullaan oikein hyvin toimeen.
Miehen netto on jotain 1700/kk.
Eikä halua etsiä uutta työtä vaikka sekä työ että palkka v***aaa.
Pärjäillään ihan ok.
meillä mies tienaa verotettavaa tuloa vuodessa noin 13 000 eur eli samaan tasoon se kuukausitasolla menee.
tykkää työstään.
äst, olihan teillä miehen vuositulot enemmän kuin 13 000 eur.
mut näillä me mennään.
Jos katsoo suomalaisten mediaanutuloja, niin aika keskiverto nettopalkka tuo on. Täällä av:lla moni nyt fantasioi nuista 4000 nettopalkoista.
Suomessa sellaista nauttii vain toimarit, joita ei nyt ihan joka kynnelle mahdu tässä 5 milj. kansan maassa. Urpåt!
ikinä vaihtaisi hyvää isää rahakoneeseen. En ikinä!!!!
Mikään ei ole ihanampaa kuin kivat ja tasapainoiset lapset. Ja kyllä tiedän mistä puhun kun omani jo aikuisia!
ei mun mies kauhiasti enempää tienaa. Noin 1800 jää käteen. Ylitöitä tekemällä saisi helposti hyvät rahat, mutta katsoo tärkeämmäksi olla lasten kanssa. Kyllä tolla elää ja vielä minun pienempi liksani päälle, hyvin pärjäillään, ei itketä yhtään :)
minä 2850.
Eikö miestäsi pelota tulevat eläkevuodet? Noista tuloista ei kovin isoa eläkettä tule.
minä 2850.
Eikö miestäsi pelota tulevat eläkevuodet? Noista tuloista ei kovin isoa eläkettä tule.
Siis kaikilla muilla paitsi hoitsuilla.
minä 2850.
Minä olen kartuttanut eläkettäni noin sata euroa, eikä yhtään hirvitä.
ja minä saan 2200 e. Eihän nämä palkat pää huimaa, kun asuntolainaakin maksetaan tonni kuussa. Meillä on yksi lapsi, joten ihan hyvin pärjäillään. Jos lapsia olisi vaikka viisi, tilanne olisi eri. Mutta näillä palkoilla nyt mennään ja elellään ja ihan hyvin pärjätään.
eikä tulot tuosta tule nousemaan. minä saan ihan vähän enemmän. pärjätään.
Huonopalkkaisen miehen mukana tuli muutamia hehtaareja metsää, kädentyötaitoinen jokapaikan remonttimies, lastenhoitaja, kokki, siivooja, rakastaja ja maailman paras ystävä. Ei lainkaan huonompi diili.
Voinhan minä sitten keskittyä tienaamiseen, kun tietää isän olevan tarhassa lasta hakemassa tasan klo 15.
Huonopalkkaisen miehen mukana tuli muutamia hehtaareja metsää, kädentyötaitoinen jokapaikan remonttimies, lastenhoitaja, kokki, siivooja, rakastaja ja maailman paras ystävä. Ei lainkaan huonompi diili.
Voinhan minä sitten keskittyä tienaamiseen, kun tietää isän olevan tarhassa lasta hakemassa tasan klo 15.
niin totta, raha ei sirä onnea tuo.
Mä tienaan 12 kiloeuroa kuussa ja sihteeri ottaa joka aamu poskeen.
mies tienaa 1900e/kk miinus verot. Ja tuosta ei palkka tule nousemaan, ikinä. Toisaalta työ on suht rentoa arkisin 8-16 työtä, mies viihtyy ja paikka on vakituinen. Lisäksi miehellä on yleensä muutama tunti viikossa, jolloin kaikki työt on tehty ja ehtii seuraavaa hommaa odotellessa puuhailla omiaan.
Mun mies "tienaa" kotihoidon tuen verran. Mitä se nyt sit on, muutama satanen. :)
Veroja menee sitten yli 30% että se harmittaa toki aina.