Jasmin Mäntylän kihlattu sai avioeron!!!!!
No nyt on Dennisille, tuolle Jasmin Mäntylän brittikihlatulle myönnetty avioero ex-vaimostaan. Hirvee tapaus tuo ex-muija, 67 vuotias haahka.
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a520363/jasmin+mantyla+ja+dennisin+…
Ja näköjään se on myös hullu!
Onnea Jasmin ja Dennis! Nyt vaan oottaan teidän häitä, lupa kun niihin tuli näköjään nyt!
Kommentit (40)
Voisko joku ottaa kuvan siitä lehden kuvasta ja pistää vaikka aijaa palveluun. Ulkomailla asuva haluis kans nähä.
Jotenkin vaan tulee mieleen, että hän olis voinut saada kenet vaan. Miksi lähes 70-vuotias papparainen?
puolet rouvan naamasta oli peitetty. Ei nähnyt kunnolla minkä näköinen oli. Ja toisekseen näytti aika normilta sen ikäiseltä naiselta kuin Dennis on. Pukeutui ehkä vähän liian nuorekkaasti mutta ehkä Dennis tykkäsi siitä. =) Katsokaa vaan haahkat kun ootte itse 67v ikäisiä ja teidän miehenne iskee samannäköisen ja ikäisen pimun kuin Jasmina. Mites suu sitten pannaan vai tulisko samoja huoritteluja vai olisitteko vaan coolina. ;)
eikös tuo 62 v ole kuiteskin lähempänä 60 kuin 70 vuotta??
musta taas on säälittävää pukeutua kun teini jos on 67 v, ja jasmin pukeutuu aina tyylikkäästi, ei teinimäisesti vaan hän on tyylikäs nuori nainen. en kehtais lähtee 67 vuotiaan kanssa mihkään jos se yrittäis näyttää joltain parikymppiseltä. ihan rehellisesti.
mitä taas tähän pariskuntaan jasmin ja dennis tulee, niin jos ne on keskenään onnellisia, ollaanko me oikeet ihmiset tuomitsemaan heidät. ei mun mielestä. en mäkään haluais että joku tulis mulle sanomaan onko niitten mielestä ok se kenestä tykkään. kun luin tuon jutun tänään niin noista kuvista ja esim jasminin puheista näkee selkeesti että noi rakastaa toisiaan, eikö se ole sitten hyvä juttu.
muistutuksena myös se että ei jasmin noitten eroon liity mitenkään, denis oli hakenu eroa siitä muijasta jo reilu vuos sitten ja tän vuoden toukokuussa tapsi jasminin.
Minusta suloista miten nuo on toistensa kanssa, tuo noitten yhteiskuva on niin herttainen. En välitä ikäeroista tippaakaan kun näkee miten Jasminkin tuota miestään rakastaa ja tukee. Noinhan kumppanin kuuluu ollakkin.
mutta jassu on useaan otteeseen kirjottanu blogiinsa ettei ikinä halua lapsia.
Voi hyvää päivää!!! Kuka kaunis nuori nainen huolii tuollaisen vanhan rotiskon mieheksen. En vaan ymmärrä ollenkaan...
Mutta silti!
no 62 on lähempänä 60 kun 70 vuotta kuitenkin. ja mitenkäs sitten esim niinistö ja haukio pärjää niin hyvin yhdessä kun on niiiiiiiiiiiiiin valtaisa ikäero. iällä ei tod oo mitään merkitystä jos jotain rakastaa että te pinnalliset ihmiset ootte typeriä. tuo dennis on tosi karismaattisen oloinen mies ja ymmärrän oikeen hyvin että jasmin on rakastunut siihen.
no 62 on lähempänä 60 kun 70 vuotta kuitenkin. ja mitenkäs sitten esim niinistö ja haukio pärjää niin hyvin yhdessä kun on niiiiiiiiiiiiiin valtaisa ikäero. iällä ei tod oo mitään merkitystä jos jotain rakastaa että te pinnalliset ihmiset ootte typeriä. tuo dennis on tosi karismaattisen oloinen mies ja ymmärrän oikeen hyvin että jasmin on rakastunut siihen.
Jasmin on nuori ja upea. Eivät ainakaan ulkoisesti ole hyvä pari. Minullakin on paljon vanhempi mies, mutta mieheni on nuorempi kuin Dennis, ja itse olen paljon vanhempi kuin Jasmin.
musta taas nuo näyttää ihan hyvältä yhdessä, ei haittaa ikä laisinkaan. Tunteet ja rakkaus toisiaan kohtaan niistä näkyy katseista ja ilmeistä ja se on tärkeintä. Dennis on oikeen charmantti herrasmies ja se kait tähän Jasmineenkin on tehnyt vaikutuksen.
musta taas nuo näyttää ihan hyvältä yhdessä, ei haittaa ikä laisinkaan. Tunteet ja rakkaus toisiaan kohtaan niistä näkyy katseista ja ilmeistä ja se on tärkeintä. Dennis on oikeen charmantti herrasmies ja se kait tähän Jasmineenkin on tehnyt vaikutuksen.
Taidat olla Jassun kavereita. Ehkä susta ikäerossa ei ole mitään outoa, mutta aika monesta muusta on.
Upea pari nuo on. Turhaa haukkumista ja mollaamista täällä.
no ihan oon suomalainen enkä oo koskaan ollu englannissa niin en oikeen voi sitä tuntee mutta etkö näe ihmisten kasvoista mikä on aitoa ja mikä tekohymyä tai teennäistä iloa? Mä ainakin näen sellasen hyvinkin selkeesti ja kun katson mitä tahansa noitten kuvia tai luen miten ne puhuu toisistaan niin rakkautta ei tarvi enään epäillä.
niin useita haittaa ikäero ja toisia taas ei lainkaan, ihmisiä kun on erilaisia. sanompa vaan että vaikka mua haittais mikä toisissa niin en mä niitä rupeis haukkumaan tai mollaamaan ku en niitä ees tuntis.
Jasmin tukee miestään ja osoittaa rakkautensa hälle, eikä pelkää näyttää sitä muillekkaan. Mistä asti sellainen on ollut huono piirre ihmisessä?
En minäkään tajua mitä väliä jollain ikäeroilla on jos kaksi aikuista ihmistä on onnellisia yhdessä. Jasmin on kuitenkin aikuinen 30 vuotias nainen.
luulekko että se haluais isäänsä nu**ia??
ootpa sairas! hyh!