Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixin tarjonta?

Vierailija
13.12.2012 |

Osaanko käyttää Netflixiä ollenkaan, vai mikähän mättää?

Meillä on ollut se nyt jokusen päivän ja olen yllättynyt miten suppea tarjota on. Esim tyyliin kauhuelokuvia 54 kpl, draamaelokuvia 78 kappaletta, tv-sarjoja 64 kpl.

Mikä omituisinta, suurin osa leffoista on jotain vuodelta 2001 tai jopa 90-luvulta, ei juuri mitään leffoja, jotka olisi tehty viimeisen 2-3 vuoden aikana.

Eikö se tosiaan ole tämän kummempi?! Meillä on se ilmainen kuukausi menossa, mutta jos valikoima on tätä luokkaa, niin saa kyllä jäädä viimeiseksi kuukaudeksi.

Siis valikoima on tyyliin Poliisiopistosta kaksi osaa - vaikka niitä on tehty ties kuin monta. En ole mikään Poliisiopisto-fani, mutta näin esimerkkinä.

Olisin odottanut, että elokuvia on siellä tuhansia, mutta aika onnettomalta tuo valikoima näytti. Vai enkö vain osaa selata sitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä enemmän.On paljon leffoja myös viimeisten vuosien ajalta, mä oon löytänyt paljon.

Vinkkinä muuten että voit katsoa jenkkien netflix tarjontaa lataamalla selaimeesi Media Hint-laajennuksen.

Vierailija
2/5 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löydän vaan sieltä päävalikosta (draama, komediat, kauhu jne) joka kohdasta muutaman kymmenen leffaa, ja suurin osa vanhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko että tossa suomen versiossa on tuon enempää leffoja, täytyy tosiaan katsoa proxylla usan versiosta.

Vierailija
4/5 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajityyppien alta mulla kyllä löytyy alaspäin selatessa ties kuinka paljon nimikkeitä.

Vierailija
5/5 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://dl.dropbox.com/u/12824642/nx.htm

Aina kun lisätään jotain, niin tältä sivustolta voi käydä tsekkaamassa, mitä ovat lisänneet.

T.itkupotkumaigeri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan