mitä pientä joululahjaksi tarhantädeille (n. 5e)
meillä pitää siis ostaa lahja 12 tarhantädille. Meillä kolme lasta ja kaikki eri ryhmissä. Tuossa joukossa on avustajat siis laskettu mukaan, heillekin toki lahja kuuluu.
Listatkaa jotain mitä olette ostaneet?
mulla tulee vain mieleen joulutee, joulukahvi ja suklaarasia. Kaikkihan ei sitten edes välttämättä juo sitä kahvia tai teetä... ja mitään mukia tms en halua ostaa sillä kuulin että tädit olivat viime jouluna saaneet kolme joulumukia jokainen. Ideoita please?
Kommentit (12)
sellainen ihana tapa, että porukalla kerätään raha, ja annetaan jotain kunnollista. Kuka tekee mitään 20 hyasintilla?
Jos kaikki lapset ovat sentään samassa päiväkodissa, niin yhteinen lahja tädeille olisi varmaan paras vaihtoehto. Kokoaisin ison jouluisen paperikassin täyteen herkkuja, 50-60 eurolla saa jo paljon. Veisin kassin jo ensi viikon alussa päiväkotiin, jotta tädit voisivat kahvitauolla herkutella. Tietysti voisivat halutessaan jakaa herkut keskenään, esim. joulukahvi yhdelle, tee toiselle.
...missä oma kokki, joka pitää henkilökunnan herkuissa :) Lisäksi aikuisilla ei ole vessan lisäksi muuta omaa tilaa.
Ainakin Robert's Coffeesta saa 5 egen lahjakortteja. Kyllä sillä yhden laten saa tai sitten peruskahvin ja pullan.
Osta vaikka isompi paketti ja jaa siitä kaikille.
Tai servettiä ja namia..
Kaikille yhteiseksi jotain niin saa keittäjät ja siivoojatkin.
tiskiräteistä esim. kivalla joulukuvalla/joulutekstillä. Niitä saa usein 3kpl/10eurolla
Joskus annoin puisia keittiövälineitä eli puulastoja ja puuhaarukoita rusetilla sidottuna. Yhtenä vuonna laitoin lahjapussiin muutaman vähän paremman hillopurkin.
Omat suosikit on joulukahvi ja/tai jotain klassista suklaata. Jos ei kulu omassa perheessä voi aina tarjota vieraille.
Hankalinta on kaikki sellainen parin euron rihkama (tuikkukupit, kynttilänjalat, lyhdyt, vaasit ym) jolla ei tee mitään.
ajattelin ostaa prismasta kun oli tullut haudutettuu muumiteetä eri teksteillä varustettuina..jos löytyis joku sopiva =)
Minä olen ostanut tänä vuonna Pentikin jääkaappimagneetteja, ovat kivoja ja edullisia.
http://www.pentik.com/fi/Products/Sivut/ProductSearch.aspx?Search=*magn…