Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

xxxHEINÄSIRKAT SUNNUNTAIHINxxx

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pariin päivään käyny kirjottelemas,lukemas kyl :)

Meiän kantsis varmaan tehä viikonlopuks aina yks pino,ku ei niin hirveest viikonloppusin tuu tekstiä..

Omaan napaan..

Oon kauheessa flussassa,kurkku kipee ja pää täynnä räkää.. :( Päänsärky ihan hirvee ollu,oon vaa sängys makoillu,ku jos nousee, ni alkaa vihloo ihan järkyttäväst päätä.. En o voinu mitää lääkettäkää ottaa,ku en uskalla tän raskauden takii.Koht lähtää apteekkii, ni kysyn sit siel mitä voisin ottaa.Sit ollu viel paha olo tähän päälle, ni jes.

Piti nyt flunssa tulla.Ei kiva.Ei kai täst oo haittaa lapselle?? Mä oon ihan tietämätön..

Oumai: Olit kirjotellu, et tykkäät tositv-sarjoist. Täällä toinen:)

Etenkin BB:iin olin ihan koukussa. Mul oli se 24/7 ja tuntu et jäi joku tyhjä aukko,ku se loppu. Heh. Ehkä vähän noloo myöntää.

No mut se oli oikeesti hyvä.

ois tarkotus lähtä jouluostoksille, jos vaan pystyn..

Kerroinkohan jo, et must tulee kummi? No nyt ainakin kerroin.

Ihanan pikkupojan kummi:)

Nyt lähden niistelemään tätä nokkaa..

Tänään alko taas uusi viikko:) jee.

Kivaa sunnuntaita!

Laura rv 8+0

Vierailija
2/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas mielenkiintoista liikuskella täällä odotus-puolella, varsinkin, kun löysin tuon ruokavalio-pinon, jossa keskusteltiin siitä, mitä saa syödä ja mitä ei. Itse en ole vielä käyny neuvolassa, joten odotankin ihan mielenkiinnolla, että millaiset ruokaohjeistukset itse saan. Toki olen nyt surffannut netissä etsimässä tietoa tuotteista, joita ei suositella syötäväksi.

Palelin eilen illalla taas pitkästä aikaa oikein kunnolla. Kun menin nukkumaan, olin pukeutunut villasukkiin, college-housuihin ja yöpaitaan. Niiden lisäksi kömmin kahden paksun täkin alle ja hampaani kalisivat yhteen, kun palelin. Mieheni kävi suutelemassa minua ja yritti hieman lämmittää, jotten olisi aivan viluissani. Sen jälkeen hän sitten vetäytyikin katsomaan lännenelokuvaa. Nukuin viime yönä noin kahdentoista tunnin yöunet. Wau. Taitaa olla ylellisyyttä. Onneksi tässä vaiheessa saa vielä nukkua noin pitkiä yöunia, sillä sitten kun pienokainen syntyy, niin taidan menettää oikeuteni noin pitkiin yöuniin. Joka tapauksessa nyt minua vain väsyttää kaiken aikaa. Pitäisi alkaa siivoamaan, sillä asuntomme vaatiisi " hihat ylös ja töihin" -asennetta, jotta se jälleen muistuttaisi kotia. Väsyttää ja paleltaa ja samaan aikaan myös ärsyttää, kun on näin voimaton olo, joka on itselle nii-in epätavallista. Lueskelin juuri jostain sivustolta, että vaikka nainen kuinka päättää olla tehokas ja aikaansaava niin raskauden alkukolmannes voi tuoda yllätyksiä mukanaan. Itselläni on nyt juuri sellainen ristiriitainen olo, että vaikka kuinka haluaisin alkaa tekemään ja touhuamaan, niin en vain jaksa.

Olen menossa huomenna ensimmäiseen ultraani. Itse asiassa minulla olisi ultra vasta 12.12., mutta soitin toiseen terveyskeskukseen ja ilmoitin, että:" minulla ei ole mitään muuta järjellistä syytä aikaistaa ultraani muuta kuin, että odotan nyt ensimmäistäni ja haluaisin vain nähdä, että kaikki on hyvin..." Onneksi ymmärsivät ja antoivat ajan huomiseksi. Toivottavasti sydänäänet kuuluvat jo huomenna, pidän peukkuja pystyssä.

Ensi viikolla on tiedossa todella intensiivinen työviikko. Olen työmatkalla lähes koko viikon ja työpäivät venyvät epäinhimillisiksi, joten saa nähdä miten tämän väsymyksen ja etovan oloni kanssa pysyn vauhdissa mukana. Eniten ehkä pelkään sitä, että kun työporukan kanssa siirrymme tapaamisesta seuraavaan tapaamiseen, niin jonkun siirtymämatkan aikana joudun nousemaan taksista pihalle ja oksentamaan kadulle. En ole toistaiseksi oksentanut kuin vain yhtenä aamuna, mutta kurkussa on käynyt " palanen" huomattavasti useammin. Kuten siis huomasitte, niin en ole vielä kertonut uutista työkavereilleni (saattoivat ehkä jotain päätellä pikkujouluissa), sillä ajattelin kertoa asiasta vasta tammikuun puolella. Toisaalta itselläni on määräaikainen työsuhde, joka päättyyy kesäkuussa, eli en siis ole mielestäni millään tavoin tilivelvollinen asiasta.

Hmmm. Tästähän tuli romaani.

Nyt ryhdyn siivoamaan sen verran, mitä jaksan. Oikein rentouttavaa sunnuntaipäivää heinäsirkoille ja kaikille muillekin!

Pitäisi nyt myös etsiskellä jouluvaloja ikkunoihin, kun on tuo joulun laittaminen vähän venynyt ja itse kunkin kodin ikkunasssa näkyy jo olevan joulun tunnelmaa =)

Hymyillen, pazzepartout (8+1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin ollut vähän taukoa kirjoittelussa.

Mulla ei ole mitään oireita :0

Ei ole oikeastaan ollut moneen päivään, ja siksi pelkään nyt että ollaanko siellä masussa ylipäätään hengissä :( Pahoinvointi siis loppui 5 päivää sitten, välillä ehkä tulee sellainen pieni ällötys joka ei kestä kauaa. Mutta muuten olo on ihan kuin ei olisikaan raskaana. Huolestuttaa.

Toisaalta, (tämä nyt on ihan höhlä juttu), mutta olen alkanut tuntea haamupotkuja. Tuntuu ihan samalta kuin esikoisesta ne ensimmäiset pienen pienet liikkeet rv 16, ihan tuossa häpyluun yläpuolella ihan minimaalisia " potkuja" . Siis ei tietenkään mitään oikeita liikkeitä, vaan ilmeisesti kroppa muistaa ne liikkeet viime raskaudesta ja jotenkin sitten tuntee niitä nytkin. Hassua.

Ensi viikolla varmaan varailen lääkärineuvolaa. Ekalla neuvolakäynnillä terkka sanoi että se lääkärineuvola olisi joskus viikolla 14-15! Ja viime raskaudessa se kyllä oli mulla viikolla 11+. Toivottavasti olisi ennen joulua, koska olisi tosiaan kiva jos kuulisi sydänäänet ennen joulua. Tosin viime raskaudessa rv 12 ei sydänäänet vielä kuuluneet, koska ilmeisesti mulla on kohtu vähän takana tms.

MILLÄ VIIKOILLA TEILLÄ MUILLA ON LÄÄKÄRIKÄYNTI?

T:myy rv 9+2

Vierailija
4/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myypikkuinen: Mulla on lääkäriaika 9+0 viikolla, oli yksi aika silloin enää jäljellä, muuten olisi ollut vasta joskus 13 viikolla.

Muakin on pelottanut tämän päivän, rinnat ei enää arat ja ei pahoinvointiakaan...vain ihan pienen pientä kuvotusta käynyt pari kertaa päivän aikana.

Eilen illalla oli tosi kipeä ylävatsa, ei pystynyt oikein istumaan, piti vain makoilla ja silti sattui. Mistäköhän tuokin johtui...?

Miten muilla? Onko oireet hävinneet ja palanneet ehkä takaisin jonkin ajan kuluttua?

Pitäisi keksiä jotain tekemistä, ettei kokoajan tarkkailisi itseään!

Ras-mam rv 6+3

Vierailija
5/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä mamilla ja kolmatta odottavalla ollu tänään taas vaihtelava päivä.välillä väsyttää ja palelee, välillä olo virkiä ja sit huonovointinen. Huonoon oloon oon juonu greippilimua ja syöny mandariinia tai banaania.viikkoja taitaa olla 6+6, la 24.7. niin tänään eka päivä kun huonovointisuutta ollu. huomenna taas töihin ja tiistaina saa itsenäisyyspäivän kunniaksi olla kotona neitien kanssa. Mulla on 3 ja 2-vuotiaat tytöt.

mami+möhkiäinen

Vierailija
6/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ras-mam: mulla on kanssa ollut ylävatsa kipeä, välillä aivan sairaan kipeä ja olen todennut sen johtuvan suoliston toiminnasta.. Itellä on ollut kaiken näköistä vatsavaivaa, tuntuu et on ilmaa (joo, ällöä, tiedän..) ihan hirveästi, mut mitään ei tuu ulos.. Suolistohan yleensä laiskistuu raskauden aikana..

Tänään oltiin miehen kanssa kaksistaan jouluostoksilla..Luksusta!! Saatin hankittua suurin osa - ihanaa!!!

Ostin kanssa itelleni uudet housut, kun farkut (joita yleensä käytän) ei oikeen meinaa kiinni enää mennä.. Ei kuitenkaan vielä mammahousuja.. Ja piristin itteeni myös parilla neuleella!!

Nyt poika tulee kohta lätkätreeneistä, eli ruuan laittoon!!

maryanne rv 9+2

Vierailija
7/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko hehkuttaa täällä!!! EIlen oli pakko käydä töissä salaa kurkkimassa (työkaverini yllytyksestä) mitä masuun kuuluu. (meillä on töissä sellainen pieni kannettava ultra-laite)..ajattelin että tuskimpa masunpäältä mitään saa näkyviin, mutta niin vain siellä köllötteli tyyppi sykkeineen päivineen. Oli kasvanut parissa viikossa jo valtavasti ja teki venyttelyliikkeitäkin ja heilutti kättään. Tosi hassua ajatella että tuolla masussa se vain puuhastelee asioita minun tietämättä mitään ja aina on matkassa mukana. :D

Maha on tosissaan pyöristynyt niin että huomenna on mentävä ostamaan uusia vaatteita. Siskolatani jo lainasin isommat farkut... mutta ovat vähän menneen talven mallia.

Ninni rv 10+1