Onko muilla miehiä, jotka ei kehu koskaan?
Kommentit (5)
Ja että yhtä moni kaipaisi niitä kehuja :(
Ja olisihan niitä kehuja kiva saada. Tiedän, että olen 30-vuotiaaksi vielä melko kuuma, mutta jos mieheni olisi ainoa mies maailmassa en sitä varmaan tajuaisi. En siis todellakaan ole pettänyt, mutta baarissa käydessä saa kuulla aina enemmän kehuja kuin omalta mieheltä parin vuoden aikana yhteensä.
katselin sitä touhua lasten takia. Nyt on 17 vuotta ollut mies joka kehuu ja arvostaa täysillä - arvaa kumpi liitto on onnellisempi:D
Siis sanoo usein että olen kaunis, seksikäs, ihana, osaan tuon ja tämän asian hyvin, mitä milloinkin. Alussa se tuntui oudolta ja juuri sellaiselta "tyhjän puhumiselta". Nyt kun olen vähitellen tottunut niin se on ihanaa! Tietää että toinen tosiaankin arvostaa, toki teot ovat tärkeitä myös mutta sanat ovat suoria, niissä ei ole samalla tavalla tulkinnan varaa.
Vaikeinta on ollut yrittää itse opetella kehumaan miestäni, ilman että se tuntuu teennäiseltä. Vähitellen olen oppinut siihenkin ja kehumme siis välillä kilpaa toisiamme. :)
emme kumpikaan arvosta turhaa puhetta. Osoitamme mieluummin arvostuksen teolla ja eleillä kuin sanoilla, jotka usein on tyhjiä.
Minua siis ei haittaa yhtään kehumattomuus, luultavasti sanallisen kehumisen kokisin epäaitona ja epämiellyttävä, ja mitenkään en sitä kaipaa.