Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystykö kertomaan miehellesi jos sua on yritetty iskeä?

Vierailija
12.12.2012 |

Kerroin ja mies suuttui. Nyt mököttää...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tollasesta suuttu? Eihän se sun vika ole.

Vierailija
2/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suutu eikä mökötä. Luottaa muhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä niin usein enää tässä iässä tapahdu. Jutellaan ja nauretaan sitä ja mies esittää muka mustista ja sanoo ettei sua uskalla ulos päästää kun oot noin kuuma. Ja 46-vuotias...

Vierailija
4/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeilin, ja se vaan ärsyyntyi. Musta se oli hauska juttu.

Vierailija
5/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä sille mitään voi. Onpa omituista.

Vierailija
6/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä sille mitään voi. Onpa omituista.

Vierailija
7/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtis etsimään kyseistä kaveria muilutukselle. On nimittäin aika vakava mies minulla. On erittäin tarkka siitä kuka lähestyy minua ja millä asioilla.

Vierailija
8/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtis etsimään kyseistä kaveria muilutukselle. On nimittäin aika vakava mies minulla. On erittäin tarkka siitä kuka lähestyy minua ja millä asioilla.

Vierailija
9/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes ravintolassa saa tanssia muiden kanssa tai edes keskustella. Heti tulee nahkaliiveissä vetämään pataan tai tönimään muita miehiä. Ja samalaisia kavereita on miehellä. Onhan se aika suloista että saa aikaan miehessä alkukantaisia reaktioita.

Vierailija
10/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ainoastaan kyräili silloin kun minua yritettiin iskeä, mutta vähän myöhemmin oli hirveä uho päällä siitä, kuinka joku nainen oli (hänen sanojensa mukaan) lähestynyt häntä baarissa.

Vierailija
11/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä on ihan hienotunteista, ettei tuollaisia niin kauheasti mainosta. Mun tuntemista ihmisistä lähinnä sellaiset itse hirveän mustikset pätevät kumppanille sillä, että on yritetty iskeä. Niin ja sitten yksi omaa viehätysvoimaansa jatkuvasti todisteleva narsistin tapainen muisti koko ajan mainostaa miten kaikki on häneen niin ihastuneita.

Vierailija
12/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes ravintolassa saa tanssia muiden kanssa tai edes keskustella. Heti tulee nahkaliiveissä vetämään pataan tai tönimään muita miehiä. Ja samalaisia kavereita on miehellä. Onhan se aika suloista että saa aikaan miehessä alkukantaisia reaktioita.

tosi suloista siihen saakka kunnes se onkin sun syysi ja silmäkulma mustana.

Vierailija
13/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa olis tuollaiset kahjot lähteneet vaihtoon aikapäiviä sitten.

Mun mies on ylpeä, kun juuri hän on saanut naisen, jota muutkin himoavat. Ei ole lainkaan mustasukkainen, kun tietää, ettei ole mitään syytä. Samoin hän kertoo minulle, kun aina välillä naiset yrittävät iskeä. Kiva että kertoo, ei varmasti kertoisi, jos jotain niiden kanssa selkäni takana puuhailisi...

Vierailija
14/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa jos mies kertoilisi miten naiset häntä piirittävät?

Voihan olla että mies koki itsensä epävarmaksi ja ilmaisee tunteensa mököttämällä. Voi myös olla että hän ajattelee naisensa flirttailevan.

Vierailija
15/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Naisen ei kuulu puhua kenellekään muulle kuin omalle miehelleen ja hänellekin vain silloin kun mies tähän luvan antaa. Kyllä jämpti on näin!

Vierailija
16/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kuulu puhua kenellekään muulle kuin omalle miehelleen ja hänellekin vain silloin kun mies tähän luvan antaa. Kyllä jämpti on näin!

ei se ainakaan kylmene, jos joku muu jannu siinä vieressä jutuillaan lämmittelee!!!"""

Vierailija
17/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teistä mukavaa jos mies kertoilisi miten naiset häntä piirittävät?.

Kiva tietää että mulla on niin ihana mies että muutkin haluaisivat sen. Niitä on kiva yhdessä nauraa niitä iskijöitä, ovat niin reppanoita.

Vierailija
18/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pettänyt kerran (kerroin) ja sen jälkeen en tod. kerro mistään iskuyrityksistä! Mies jäisi varmasti miettimään, Että kerronko koko totuuden... Viime viikolla baarissa sain kaksi yritystä torpata.

Vierailija
19/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää että mulla on niin ihana mies että muutkin haluaisivat sen. Niitä on kiva yhdessä nauraa niitä iskijöitä, ovat niin reppanoita.

t: 15

Vierailija
20/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska skoolata shampanjalaseja yhteen ja hihitellä jazzin soidessa taustalla. Naureskella niiden typerille ilmeille kynttilän valossa. Ahahhaha haah

Mitä ne hiirulaiset kuvittelivatkaan, kun yrittivät miestäni. Ne harmaat kirjastolta haisevat hiirulaiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi