Elokuva jonka kaikki ovat nähneet - paitsi sinä!
Kommentit (10)
englantilainen potilas
Kaikki edellä mainitut on nähty
Bridget Jones, Star Warsit... Lista on loputon. Kierrän jostkin syystä kaukaa kaikki nuo pakko-nähdä -saagat.
Katson kyllä paljon elokuvia ja pidin esim. Millennium-trilogiasta, Meduusan verkko -leffoista ja Mission Impossible -leffoista. Viime aikaisista tykkäsin Lumikki ja Matsästäjä -elokuvasta, Punahilkasta ja vaikka... Kunniattomat Paskiaiset.
rva 42v
Tuntematonta sotilasta en oo koskaan kattonu loppuun, en vaan pysy hereillä, vaikka monesti oon yrittäny kattoo sen.
Harry potterit, tarut sormusten herrasta, pretty woman.
Sormusten herrat, Da vinci koodi jne jne
Bridget Jones, Star Warsit... Lista on loputon. Kierrän jostkin syystä kaukaa kaikki nuo pakko-nähdä -saagat.
Katson kyllä paljon elokuvia ja pidin esim. Millennium-trilogiasta, Meduusan verkko -leffoista ja Mission Impossible -leffoista. Viime aikaisista tykkäsin Lumikki ja Matsästäjä -elokuvasta, Punahilkasta ja vaikka... Kunniattomat Paskiaiset.
rva 42v
Punahilkka on minusta yksi kaikkien aikojen surkeimmista elokuvatuotoksista. Myötähäpeää aiheuttavan huono. Samoin tuo Lumikki ja metsästäjä oli karmivan surkea. Kannattaa kokeilla Harry Pottereita ja Sormusten Herroja, saattaisit vaikka tykätä. Ihan oikeasti.
Itse olen nähnyt kaikki tässä listatut, mutta Kummisetä-elokuvat ovat vielä näkemättä.
kun tuli telkkarista. Kokonaan en kuitenkaan ole sitä nähnyt koskaan, enkä halunnut katsoa nytkään. Se oli jotenkin niin pelottava, en siis pysty katsomaan väkivaltapläjäyksiä ollenkaan, tekee niin pahaa..
ja olin aikanani siitä erittäin surullinen ja vihainen!
Pelotti niin, etten uskaltanut mennä katsomaan. Olin ehkä 10-12 -vuotias.
Harry Potterit. Ei kiinnosta se genre tipan tippaa.