syömässä porukalla
Tiedän jo nyt että tämä herättää huvitusta koska niin pienestä asiasta kysymys.
Mutta siis menimme työkaverini kanssa syömään paikkaan jossa on muitakin tuttuja paikalla. Kahdestaan siis lähdettiin ja lähdöstä sovittiin.
Pöytään mennessä tämä kaverini meni kuitenkin jo osittain varattuun pöytään niin että minä en enää mahtunutkaan siihen ja sain mennä eri pöytään yksin.
Mitä mieltä olette tällaisesta, minua jotenkin jurppi, vaikka hyvinhän minä siellä eri pöydässä pärjäsin:)
Kommentit (8)
Minä olisin varmaan todennut siinä pöydän vieressä, että hups, pöytähän on jo täysi, voi harmi. Ja sitten olisin moikannut työkaverille ja sanonut, että nähdään töissä. Siinä olisi tarjoilija joutunut aikansa pyörimään ylimääräisen annoksen kanssa.
Mua olis ottanut päähän niin paljon ettei mitään määrää. Jos mä kaverin kanssa lähden syömään ja joudunkin syömään yksin, niin suuttuisin niin paljon, etten tiedä mitä tekisin.
mun kanssa samaa mieltä, tämä jo helpottaa:)
t. ap
Onko tuollainen käytös hänelle normaalia vai onko hänellä yleensä käytöstavat tallella?
tajusi, katsoi vähän hölmistyneenä...
en kyllä silti tajua.
Ja ei mitenkään tyypillistä hänelle, vaan jotenkin ajattelin että voitais olla jopa ystäviä:(
No, en tiedä kävikö sitten joku omituinen kämmi...en ymmärrä, itse oisin pompannut paikaltani ja sanonut että lähdenpä kaverin seuraksi niin ei tarvii yksin olla
t.Ap
saatikka nyt ystävä. Älä lähde enää sen kanssa, ette pety tai varaudu istuskelemaan itseksesi. Tuollanen voi olla hyvin tavallista pelkkien työkaverien keskuudessa, se nyt vaan näytti ettei oikeasti välitä seurastasi.
mutta toisaalta meillä ei ikinä kävis noin, ketöään ei laitettais yksin syömään minnekään.