Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

narsistin uhrina

Vierailija
12.12.2012 |

tein keikkatyötä paikkaan jossa oli narsistinen pomo.

Hän oli aluksi oikein mieleinkielin minulle ja haukkui minulle 3 muuta ihmistä. kun hän n 6kk myöhemmin antoi potkut yhdelle jonka kata hän oli kiusannut vuoden, alkoi hän kiusata minua.

Kaikki asiakaspalaute mikä ei minulle kuulunut edes tai liittynyt työhöni, lähetettiin minulle, minua haukuttiin ja halveksittiin. Piti olla jatkuvasti hänelle tilivelvollinen milloin mistäkin, hän soitti, pisti tuhansia e-maileja ja lopulta lähetti haukkmakirjeitä kotiini.

Aloin pistää hanttiin sillä tilanne oli järjetön, en saanut unta vaikka työpäivä minulla oli vain 4 kpl joka toinen kk!!

hän häiritsi elämääni jatkuvasti.

Kun tein valituksen hänestä hänen esimiehelleen, lupasi esimies tehdä jotain vaan ei tehnyt. Tämä valitus sai narsistin raivoihin hän alkoi kiusata vielä enemmän ja yritti irtisanoa laittomasti.

Pistin hanttiin, otin juristin selvittämään asiaa.

Tämän jälkeen sain tietää että hänen esimiehensä on aivan samanlainen ja he ovat ystäviä keskenään.

He pääsivät minusta eroon ja hoitivat homman niin että minut on haukutti ison firman sisälä joka paikkaan jotta en saisi työtä.

Tunnen valtavaa vihaa tätä ihmistä kohtaan kokoajan, saan kotona raivareita koska olen joutunut kestämään vuoden kidutuksen eikä kukaan ole voinut tai ei ainakaan ole puuttunut siihen. Nuo ihmiset jatkavat työssään edelleen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sun tarvii sietää sitä yhtään enempää...

Vierailija
2/2 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vituttaa että on tollaisia pomoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla