Tää sairaanhoitaja joka vastasi "elisabeth" pilapuheluun
ja tappoi itsensä, siis uskotteko todella että tekisi itsemurhan ? Minkä ihmeen takia ?? ja jättäisi kaksi lasta taakseen, ja varsinkin hänen kulttuurissa (intialainen) perhe on todella tärkeä ja menee kaiken muun edelle.
Itse olen melko varma että hovi on tämän(kin) murhan takana, mutta lavasti sen itsemurhaksi, eipä olisi ensimmäinen kerta..
ihmettelen etten ole nähnyt ainottakaan kommenttia joka olisi kanssani samaa mietä, sillä tää oli eka ajatus joka tuli mieleeni kun kuulin uutisen.
Kommentit (8)
siksi tappoi mielummin itsensä.
Discoverylta tuli dokumentti Towernin linnan salaisuuksista. Britannian kuninkaalliset ovat kiduttaneet ja katkoneet kauloja siellä
mutta jos kyseessä todella oli itsemurha, puuttuu koko kuviosta silti palanen. En usko minäkään, että kukaan tekee itsemurhaa tuollaisen takia pelkästään. Joku pala puuttuu.
masennus tai muu mielenterveysongelma.
ikävä kömmähdys kun eivät muistaneet tappaa sitä hoitsua ollenkaan joka oikeasti kertoi luottamuksellista tietoa :DDD. Voi itku, kaikenlaista sitä...
Mulle tuli sama asia mieleen ekaksi kun luin asiasta lehdestä. jotenkin kauhea olo, maailma on sairas-olo ja se että tappoiko ne kuninkaalliset sen, jos ne ei,niin kuka?
varmaan olen katsonut liikaa dekkareita, koska eihän tossa ole mitään järkeä.
haukkuiko sitä joku netissä tai töissä? jos oli jo vaikka ennestään töissä kiusattu?
vaikka ei kai muualla ole kiusaamista suomen mittakaavassa.
en käsitä tuota juttua.
Joo ehkei kummiskaan, perhe ja työkaverit ihmeissään juuri sen takia koska kaikki oli hyvin, eiköhän masennus tai mt ongelmat olisi kummiski perheelle tiedossa.
joko toisen käden kautta kuoli, tai sitten hovi painosti itsemurhaan, uhkaamalla kenties lapsia tms. Moni ei vissiinkään ymmärrä kuinka uskomattoman vaarallisia ne on, ja kuinka paljon valtaa niillä on.
Joo ehkei kummiskaan, perhe ja työkaverit ihmeissään juuri sen takia koska kaikki oli hyvin, eiköhän masennus tai mt ongelmat olisi kummiski perheelle tiedossa.
joko toisen käden kautta kuoli, tai sitten hovi painosti itsemurhaan, uhkaamalla kenties lapsia tms. Moni ei vissiinkään ymmärrä kuinka uskomattoman vaarallisia ne on, ja kuinka paljon valtaa niillä on.
Todellakaan ei ole aina niin että mielenterveysongelmat on kaikkien tiedossa. Usein ne ei ole edes ihmisen itsensä tiedossa, jos ei ole tietoa asiasta tai kykyä analysoida omaa oloaan tai yksinkertaisesti kulttuuriset seikat kieltää jyrkästi minkään masennuksen olemassaolon sairautena.
kaliumilla. piikillä.
ja esitetään että oli itsemurha.