Jos olisit älykkäämpi,niin missä ammatissa haluaisit toimia?
Kommentit (12)
missä palkka olisi vähintään 10 000 kuussa ja mihin kuuluisi expatiksi lähteminen ja muutenkin matkustelua.
Valitettavasti en ole edes niin älykäs että tietäisin mikä olisi tämmöinen ammatti.
vaan se, että olen introvertti, kärsimätön ja itseluottamus ei ole parempi. Nämä ovat suurempia esteitä jossakin ammateissa toimimiseen kuin äly. Toki en ole lahjakas esimerkiksi matemaattisissa aineissa tai musiikissa mutta en laske näitä älyn piikkiin.
vaan se, että olen introvertti, kärsimätön ja itseluottamus ei ole parempi. Nämä ovat suurempia esteitä jossakin ammateissa toimimiseen kuin äly. Toki en ole lahjakas esimerkiksi matemaattisissa aineissa tai musiikissa mutta en laske näitä älyn piikkiin.
En ole taiteellisesti lahjakas tai sopisi käsityöaloille, mutta rohkenen väittää, että muuten olisin päässyt opiskelemaan alaa kuin alaa. Laiskuuden lisäisin listaan myös. En ole tottunut tai halukas näkemään vaivaa minkään eteen.
En haluais tehdä mitään muuta kuin nyt teen. Nykysessä työssä kyllä voisin edetä uralla.
tai FBI:n profiloitsijana tai tutkijana. Myös vakoilutehtävät kiinnostaisi.
En sano sanaa älykäs, mutta mulle on opiskelu aina ollut helppoa. Luin aikanaan pitkän matikan, fysiikat, kolme kieltä jne. Kaikista kirjoitin korkeimmat arvosanat. Oikeastaan mitään heikkoutta ei ollut teoriapuolella ainakaan. Siinä mielessä ei ollut rajoitetta alavalinnassa.
Mutta itselläni sanoisin, että mulle ei sovi ammatit, joissa tarvii kädentaitoja tai rohkeutta myydä jotain.
missä tahansa ammatissa. Pitkäjännitteisyydelle ja sosiaalisuudelle olisi kysyntää.
Itseasiassa tuo lentäjän ammatti ei jäänyt ällistä kiinni, vaan näöstä.
Nykyään olen tuomari, ja siitäkin ammatista kyllä tykkään :)
Eläinlääkäri