Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit helppoa rahaa "huijaamalla", niin tekisitkö niin?

Vierailija
11.12.2012 |

Olen myynyt netissä jotain mitä saisi kaupasta halvemmalla, voittoa olen tehnyt 300e. En valehtele, mutta jätän kertomatta että sitä saisi halvemmalla.

Jollekkin tuo 300e on varmasti pieni raha, mutta meille melko iso tällä hetkellä, minä kotona lasten kans ja mies opiskelee joten tulot aika paskat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt pari elokuvaa "mestariteoksina", vaikka olivat luokatonta kuraa mielestäni. Kaupaksi menivät. Olen myös myynyt viisiosaisesta dvd-boksista neljä osaa, sanomatta että viides osa puuttuu.

Vierailija
2/9 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trokarointi ei kiinnosta. Sukulaispari sitä tekee. Siinähän tekee.

Tottakai saa enempi rahaa jos eurolla ostaa ja viidellä myy. Ketä toi kiinnostaa?

Huijasivat Kelaakin ja maksaa siitä laskua. Ketä kiinnostaa?

Menisivät töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitä pienet perässä.

Suurimmat huijarit ovat korkeissa asemissa yrityksissä. Hyvävelisysteemillä kupataan satojatuhansia.

Yritysten "verosuunnittelu" ihan oma lukunsa.

Duunari pystyy huijaamaan ehkä vain satasia.

Valitettavasti moraali ei ole itsestäänselvyys edes tässä vähiten korruptoituneessa maassa.

Kyllä, olen ostanut halvalla ja myynyt kalliilla. Tuskin se on väärin jos kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä.

Vierailija
4/9 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koka en haluaisi ajatella olevani huijari. Ajattelen mieluummin olevani rehellinen ihminen, vaikka se sitten joskus vähän maksaisikin.

Vierailija
5/9 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostaja halusi siitä 300 e enemmän maksaa kuin kaupasta hakiessaan niin missä tuossa on se "huijaus"?

Vai ajatteletko, että kauppa A huijaa myydessään tuotetta 20 e:lla, jos saman saa kaupasta B hintaan 18 e?

Vierailija
6/9 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin rehelinen, vaikka siitä tulisi tappiotakin. Ilma on jotenkin parempaa hengittää näin...

Parempi ostajien hintatietoisuus poistaisi tuollaiset Huuto.net yms. ovh-ostohintaa kalliimmalla myymiset.

Vierailija
7/9 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetissä "nappikauppaa", eipä siinä paljoa tienaa mutta jotain kuitenkin. tavallaan siis itselle tavaaroiden käyttö on ilmaista kun niistä myydessä saa saman hinnan minkä ite maksoi tai enemmän.

Vierailija
8/9 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaja voi ihan vapaasti tarkistaa hinnan ja ostaa halvemmalla muualta. Kukaan ei pakota ostamaan kalliimmalla. Huijaamista on esim. pyramidihuijaukset, missä oikeasti törkeästi valehdellaan ihmisille. En suvaitse myöskään esim. juuri Kelan huijaamista.

Vierailija
9/9 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on niin dorka ettei katso netistä mitä vastaava tuote maksaa, niin omaa tyhmyyttähän se on. Tässä pelissä typeryyden määrä ostajalla täyttää jo välinpitämättömyyden tunnusmerkistön joten en vastaavissa myyntitilanteissa tunne edes hieman vedättäneeni.

Käyn töissä ja trokaan itselleni edullista kamaa, koska ei kukaan vaurastu kieltäytymällä helposta rahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän