Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei saa kuriin kerrostalojen valittajamummoja ja-pappoja

Vierailija
11.12.2012 |

siis niitä jotka kyttäävät, lähettelevät lappuja mitä ihmeellisimmistä asioista, tekevät aiheettomia valituksia ( ja aina valitusten kohde joutuu muuttamaan pois)

Miksi te että tee "vastavalitusta" mummosta isännöitsijälle ? Samalla tavalla keksitte kaikkea valittamisen aihettaa kuin he itse

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse muutin nuorena opiskelijana kerrostaloon. EN pitänyt bileitä, EN soittanut musiikkia kovalla, EN käynyt yöllä suihkussa jne

Mutta silti saman rapun mummo otti silmätikuksi, soitteli poliisille, teki valituksia isännöitsijälle jne

Ei auttanut muuta kuin ottaa samat aseet käyttöön: lähettelin valituskirjeitä ja käyttäytymisoheita mommole, valitin hänen käytäksestään isännöitijälle (mummo heräsi kello 5 ja aloitti metelöinnin)

Lopputulos: minua ei irtisanottu ja mummo hiljeni. Sama tyyppi oli saanut todella monta irtisanotuksi ennen minua..

Vierailija
2/2 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse muutin nuorena opiskelijana kerrostaloon. EN pitänyt bileitä, EN soittanut musiikkia kovalla, EN käynyt yöllä suihkussa jne

Mutta silti saman rapun mummo otti silmätikuksi, soitteli poliisille, teki valituksia isännöitsijälle jne

Ei auttanut muuta kuin ottaa samat aseet käyttöön: lähettelin valituskirjeitä ja käyttäytymisoheita mommole, valitin hänen käytäksestään isännöitijälle (mummo heräsi kello 5 ja aloitti metelöinnin)

Lopputulos: minua ei irtisanottu ja mummo hiljeni. Sama tyyppi oli saanut todella monta irtisanotuksi ennen minua..

Oikein, samalla pitää vihjailla, jos eläkkeellä on, että sulla on pää niin sekaisin, että vanhainkotiin joudat. Ja sitten vielä perättömiä huhuja liikkeelle, että kyseinen henkilö on dementoitunut ja vaaraksi muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi