Voi kyllä tämä kotona olo on tylsää.
Ei auta vaikka yrittää harrastaa ja lapsikin on aina toisinaan kotona kanssani.Olisin niin toivonut että mieheni olisi suostunut yrittäjyyteeni.
Kommentit (6)
Ise olen äitiyslomalla ja vaikka yritän vauvan kanssa käydä lenkillä tai kaupungilla päivällä miehen ollessa töissä, mulla on aivan tajuttoman tylsää. Todella kylminä/sateisina päivinä en ole viitsinyt mennä ulos ja olen oppinut ulkoa kaikki surkeat tosiTV-ohjelmat, jotka pyörii aamupäivisin telkkarissa. "Koirantrimmaajat kilpasilla"?! Voi elämä!
Miksi olet jäänyt äitiyslomalle?
kun en pärjää opiskeluissa enkä työelämässä nyt en enää jaksa.ap
mutta kun ei ole.Mittani on niin täynnä nyt 40v tätä kotona oloa etten jaksa enää.
Ole vielä 20v, niin kyllä sitten jo autuus odottaa.
ei se enää huvita ja olen siis nyt 40v ja ollut kotona 20v toivottavasti en elää enää 20v.ap
Ise olen äitiyslomalla ja vaikka yritän vauvan kanssa käydä lenkillä tai kaupungilla päivällä miehen ollessa töissä, mulla on aivan tajuttoman tylsää. Todella kylminä/sateisina päivinä en ole viitsinyt mennä ulos ja olen oppinut ulkoa kaikki surkeat tosiTV-ohjelmat, jotka pyörii aamupäivisin telkkarissa. "Koirantrimmaajat kilpasilla"?! Voi elämä!