miksi olet hereillä?
mulla kuopus killittelee tissillä ja yritän pysytellä hereillä saadakseni sen siirrettyä omaan sänkyynsä. ja oon niin uninen!
Kommentit (10)
mutta kohta varmaan pitäisi mennä höyhensaarille :(
kaikki eivät olekaan yökukkujia :D taidan taas luovuttaa ja kellahtaa unille lapsi kainalossa..
Nyt yritän tässä väsytää itseäni, jos alkaisi, vaikka nukuttamaan, niin jaksaisi aamulla nousta töihin.
Mua kyllä väsyttäisi, mutten halua mennä nukkumaan. Tahdon painaa pään tyynyyn vasta kun olen varma, että pystyn nukahtamaan takuuvarmasti muutaman minuutin sisällä.
Yö on paras aika!
Mulla myös on näin. Parisuhdetta yökukkuminen ahdistaa, mutta ompahan omaa aikaa.
Ja nukahti itse uudestaan siinä puoli 6 aikaan tietenkin... Mä täällä nyt sitten teen hiljaisia kotihommia ettei vielä ihan heräisi. Aamuinen kahvihetki yksin on parhautta... :D
töihin kun tyttöystäväkin lähti töihi. Yritin keittää kahvia, mutta en piru vie tiedä missä tässä firmassa säilytetään kahvia. Nyt kuulin oven läpi että joku kävi laittamassa pannun päälle... oottelen siis kahvia.
kohta muukin sakki ylös.
Sain tiskit koneesta ja koneeseen. Pyykit viikattua ja päiväruuan tehtyä, siivosin keittiön. Kunhan talo tyhjenee, menen vähäksi aikaa nukkumaan uudelleen, nukuin yöllä tosi huonosti.
Mutta se johtuu huonosti nukutusta viikonlopusta. Kohta töistä kotiin! Näin siis toisella aikavyöhykkeellä. :D