Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tää nyt on menkat ja tuntuu että munasarjat räjähtää?

Vierailija
10.12.2012 |

Menkat päällä ja tuntuu että munasarjat räjähtää. Ovat tosi kipeet. Levossa suht ok mutta liikkeessä ja ponnisteluissa sattuu. Mitä tää nyt sitten mahtaa olla? Kipu tuntuu oviskivuilta mutta moninkertaisena. Löytyykö kokemuksia asiasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt oli villi heitto. Mulla ollut kerran, heti kuukautisten jälkeen ja oireet olivat tuon tyyppisiä. Kivut olivat sen verran kovat, että menin päivystykseen, pitivät yön tarkkailussa umppariepäilyn takia. Kivut hellittivät ja tulehdusarvot laskivat yön aikana, joten pääsin aamulla kotiin saatesanoilla varmaan se oli munasarjakysta... Olin aloittanut minipillerit muutamaa viikkoa aiemmin ja sekin saattoi ehkä vaikuttaa.

Vierailija
2/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kystilta tai endometrioosilta. Paras ultrata silloin, kun kipu on päällä. Tilanne voi rauhoittua, mut tulla koska vaan uudestaan, tai jäädä "kytemään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroit kokemuksestasi. Ihan varteen otettava vaihtoehto. Olen menossa käymään gynellä lähiaikoina mutta on kiva kuulla omakohtaisia kokemuksia vastaavasta.

Vierailija
4/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minua eivät julkisella ( Meilahdessa) ultranneet. Kun kivut olivat loppuneet, oletetun munasarjakystan oletetun puhkeamisen jälkeen, sanoivat ultraamisen olevan turhaa, koska kystan puhjettua se ei enää näkyisi. Ei ole onneksi uusinut, aikaa on kulunut yli viisi vuotta.

t. 3