Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mielenterveysongelmainen ja ihan heitteillä hoidon suhteen

Vierailija
10.12.2012 |

Hoitoni on lääkeresepti kouraan ja kerran kuukaudessa mtt:ssä.

Kukaan ei huomaisi kuukauteen jos sekoaisin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista hoitoa sait? Mä olen käynyt psyk.sairaanhoitajan juttusilla. Aika oli 10 päivää ekan kerran jälkeen. Psykiatrille saa sitten jonottaa.

Meillä priorisoidaan synnytyksenjälkeinen masennus ihan kärkeen hoitoaikojen saannissa. Minulle järjestyi heti hoito neuvolan kautta. Neuvolalääkäri -> terv.kesk.psykologi -> akuuttipsykiatriasta psykiatri. Nämä kaikki niin nopsaan, että hyvä että kerkesin vaatteet vaihtaa käyntien välillä. Nyt vaatimaan nopeutusta, vauva tarvitsee äitiään.

Enpä olisi uskonut, että menee ainakin kaksi kuukautta ennen kun saa pua synnytyksen jälkeisiin mielenterveysongelmiin.

Vierailija
2/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin me akateemikot ja dosentit yms. autamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle niitä suorastaan tuputettiin vaikka en ollut ns pahimmasta päästä.

Vierailija
4/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristetään että jos lopetan ryhmäterapian, siihen loppuu myös käynnit hoitajalla. Just. Reilua meininkiä, eikös? Yritin parantaa tilannettani sanomalla ääneen, että en tahdo käydä ryhmässä koska haluaisin yksilöterapiaa eivätkä voimavarani riitä antamaan vertaistukea tuntemattomille juuri nyt...ja tuollaisen "palkkion" sain.

Vierailija
5/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hänen kohtalotoverinsa?

Vierailija
6/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole huomattu jo?

Vierailija
7/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lääkkeillähän sitä mieltä hoidetaan... ja kerran kuussa jutustelulla. ei tuo nyt heittelejättöä ole. Mulla on pitkäaikaissairaus, jonka huono hoito johtaa pahimmillaan kuolemaan saman päivän sisällä ja koen olevani ihan hyvässä hoidossa kun käyn polilla 2 kertaa vuodessa..

Vierailija
8/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuukausi sitten lähdin hakemaan apua. terveyskeskuslääkäri ei voi määrätä mitään lääkettä, kun diagnoosi on epäselvä. Kävin hoitajan juttusilla mtt:ssa, joka tarjosi lääkitystä (?) vaikkei osannutkaan edes diagnosoida. Ensi vuoden alussa pääsen psykiatrille diagnosoitavaksi ja toivottavasti saan jotain lääkettä.

Enpä olisi uskonut, että menee ainakin kaksi kuukautta ennen kun saa pua synnytyksen jälkeisiin mielenterveysongelmiin.

Vierailija
9/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina ei täällä Helsingissä pääse edes kerran kuussa juttelemaan. Välillä puhelinaikojakin pitää odottaa kuukausi eivätkä reseptit ole aina uusittu ajallaan. Hlökunnan resurssit eivät kerta kaikkiaan riitä.

Kuukausi on pitä aika möllötellä kämpillä ja pohtia omia ongelmiaan yksin.

Vierailija
10/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole saanut muuta apua kuin seroquelit ja kolme kertaa kävin keskustelemassa psykologin kanssa, joka jaksoi aina vaan toistaa sitä samaa: sä et näytä yhtään mielenterveyspotilaalta, et tule pääsemään eläkkeelle.

Itse itseäni olen tässä terapioinut.. onneksi on netti, josta olen paljon löytänyt tietoja mm masennuksesta ja lääkkeistä.

Älä luovuta

Vierailija
11/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä priorisoidaan synnytyksenjälkeinen masennus ihan kärkeen hoitoaikojen saannissa.

Minulle järjestyi heti hoito neuvolan kautta.

Neuvolalääkäri -> terv.kesk.psykologi -> akuuttipsykiatriasta psykiatri.

Nämä kaikki niin nopsaan, että hyvä että kerkesin vaatteet vaihtaa käyntien välillä.

Nyt vaatimaan nopeutusta, vauva tarvitsee äitiään.