Miten tulkitsen tämän: Työkaveri puristi mua pikkujouluissa perseestä.
En ollut huomaavinaankaan, vaan jatkoin samoissa iloisissa merkeissä porukalla.
Olemme molemaat tahoillamme naimisissa ja perheellisiä, enkä todellakaan ole antanut mitään aihetta puristeluun.
Olisiko pitänyt reagoida jotenkin? Onko tuo edes osoitus kiinnostuksesta vai ihan muutenko vaan puristi ohimennen?
Kommentit (9)
vai miten meinaat selviytyä tästä hirveästä tilanteesta, on varmaan nyt koko loppuelämä pilalla.
noin älytön ja vihainen vastaus?
Ei mua joka päivä puristella perseestä, jäin vaan ihmettelemään että halusko se työkaveri jotain enemmänkin.
ap
noin älytön ja vihainen vastaus? Ei mua joka päivä puristella perseestä, jäin vaan ihmettelemään että halusko se työkaveri jotain enemmänkin. ap
Miksi et heti silooin halunut tietää, olisit voinut vaikka saadakin vastauksen, oikean.
kun mies uskalsi paremmin humalassa kuin työpaikalla selvinpäin. Kyllähän kaikenlaista käpelöintiä on olemassa, sulla ilmeisesti riitti huumori niin ota se sellaisena, jos taas ei olisi riittänyt niin varmasti olisit räjähtänyt tai puristanut edes takaisin.
Olet työkaverisi mielestä aika hot? Piristät sen työpäivää? Se ajattelee sua runkatessaan?
Ei pikkujoulusekoiluja oteta vakavasti, eikä niistä puhuta jälkikäteen. Ei hän halua välttämättä elämässään muuttaa mitään, saipahan vaan kerrankin rohkeutta tuoda sulle esiin tän asian, että kokee sut kiinnostavaksi.
Ole imarreltu, jatka elämääsi.
ajatteleekohan se mua runkatessaan. Itsekkin ajattelen häntä. Nytkin pöksyt kastuu -ap
olet siis hänen silmissään herkkukinkku. Ei se tarkoita sitä että mies haluaisi ahdistella sinua eikä se tarkoita että haluaisi naimisiin kanssasi. Sinä olet hottis hänen silmissään ja hän vain näytti sen.
Itse olen koko työelämäni ollut miesvaltaisessa firmassa ja nuo ahterin puristelut on aina kohteliaisuuksia, eivät mitään "ahdistelua".
Puristi, se tilanne oli ja meni jo.