Hölmö kysymys joulukoristeesta, mutta tarvin apua
Pää on ihan jumissa... Mulla on tasan yksi koriste, jonka haluan laittaa esille, sellainen hopean värinen joulupallo, jonka olen saanut lahjaksi. Mutta en keksi mihin ripustaisin sen. Voitteko antaa vinkkejä? Viime jouluna se vain pyöri pöydillä enkä ollut oikein tyytyväinen "koristeluuni"...
Kommentit (10)
jos sinulla on sellainen roikkuva kattolamppu, niin ripusta siihen. Näkyy hyvin keskellä huonetta.
ovat aivan mahdottoman uusavuttomia, kun eivät itse osaa edes yhtä joulupalloa ripustaa ilman nettiyhteisön neuvoja! Voi hyvänen aika sentään...
Ainoa roikkuva on niin matalalla. Jokin muu keskeinen paikka olisi varmaan hyvä.
ap
jos sinulla on sellainen roikkuva kattolamppu, niin ripusta siihen. Näkyy hyvin keskellä huonetta.
Sait tuntea itsesi ainakin hetken paremmaksi ihmiseksi ;)
Mutta joo, joskus yksi joulupallo on vaikeampi juttu kuin joku hirveä tenttitehtävä.
ap
ovat aivan mahdottoman uusavuttomia, kun eivät itse osaa edes yhtä joulupalloa ripustaa ilman nettiyhteisön neuvoja! Voi hyvänen aika sentään...
Sillkinauha ja kiinni verhokiskoon.
Kokeilen. Tosin pidän melkein aina verhoja kiinni, koska asun katutasossa.
ap
Sillkinauha ja kiinni verhokiskoon.
se kynttilän viereen kauniille lasilautaselle.
muitakin minimalisteja siis löytyy maailmasta - yksi joulupallo! Toivotan Sinulle ap erittäin hyvää joulunalusaikaa! PS. tärkeintä ei ole pallon paikka vaan se että itse olet tyytyväinen elämääsi.
Se onkin aivan erityinen pallo, jonka olen saanut lahjaksi ystävältä. Mutta unohdin sanoa, että siinä on valmiina hopean värinen nauha.
Eikä tässä kiirettä vielä ole. Aion koristella vasta aattona. Haluaisin kuitenkin, että sen paikka olisi täydellinen.
ap
muitakin minimalisteja siis löytyy maailmasta - yksi joulupallo! Toivotan Sinulle ap erittäin hyvää joulunalusaikaa! PS. tärkeintä ei ole pallon paikka vaan se että itse olet tyytyväinen elämääsi.
ap