Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemuksia päältä ajettavista lasten vaunuista

Vierailija
09.12.2012 |

Hei

Tuli tossa hangen keskellä ylämäkeen kaksos vaunuja työntäessä mieleen että onko kukaan kokeillu semmosia vaunuja, missä ei tarvi itse työntää? Siis samanlailla toimivia kuin semmoset ruohonleikkurit jossa istutaan kyydissä ja se kulkee jollain moottorilla. En tiedä kyllä osaanko ajaa sellaista kun meillä mies ajaa ruohon eikä minulla oo ajokorttia. Tarviiko muuten korttia tollasen ajoon? Meinaa kunto loppuu kesken kun lapset on jo sen verran isoja ja raskaus kiloja on päässy kertymään.

t: Hanna

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Siis vanhaan kunnon potkukelkkaan voi asentaa moottorin moottorisahasta! Sahaosan voi ottaa halutessaan pois. Hirveästi ei kannata virittää, koska nopeuden säätäminen on muutenkin hankalaa. Standardipotkukelkka sopii kaksosrattaiden renkaiden väliin ja yllät pitää rattaita kiinni!

Kevään tullen sama toimii rollaattorin kanssa. Voimahali!

Vierailija
2/4 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä mutta en ole kiinnostunu mistään tee se itse hommista. Ei haittaa vaikka vähän maksaiskin kun mies tienaa hyvin. Tuo kuulostaa vielä melko vaaralliseltakin, ei uskalla laittaa lapsia tollasen kyytiin. Ei tarvi mennä kovaa, mun mielestä niissä on hyvää just se ettei tarvii itse työntää vaan voi keskittyä maisemiin ja lapsille puhumiseen. Sellanen reipas kävelynopeus riittää, ei lapsetkaan pelkää vauhtia. Jos sais ostoskassit johonkin niin tuo varmaan riittäis Sellossa ja lenkillä käyntiinkin.

t: Hanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset välineet ovat sen verta vaarallisia, että

eiköhän ole parempi ajella tilataksilla. Pyydät vain varakkaalta mieheltäsi rinnakkaiskortin hänen visalleen.

Vierailija
4/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

konkurssikypsältä kesäkaupungilta kaupunkijunan. Vaunujen lukumäärällä voi säätää, paljonko kauppakasseja menee kyytiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan