Miksi eronneet laihtuvat?
Ex poikaystävä oli urheilija ja hyväkroppainen 10 vuotta sitten. Sitten tapasi vaimonsa ja lihoi kuin pullataikina! Ei pitänyt itsestään mitään huolta. Nyt on eronnut ja taas hyvässä kunnossa, liikkuu ja hoikka. Siis miksi näin? Miksi joku avioliitossa ollessaan päästää itsensä tuollaiseen kuntoon?
Kommentit (6)
Itellä erosta 1,5v ja paino -25kg. Ekat 10kg lähti parissa kuukaudessa. Toisaalta olen onnellisempi enkä samalla tavalla hae miellihyvää ruuasta.
ja oli sitten silloin vielä kova halua löytää joku uusi mies, sitä oli sitten intoa ja aikaa liikkua, ja uusi elämäntilanne motivoi pitämään itsestä huolta.
Löysin miehen, ja alkuhuuman kaikottua olen taas lösähtänyt sohvalle ja lihonut kaikki kilot takaisin + vähän extraa päälle.
Ei ole enää tarvetta pitää itseään niin timminä, kun näytän kelpaavan kovasti tolle miehelle pyöreämpänäkin. Toisekseen tämä mieskään ei ole mikää liikuntaihminen, olen houkutellut häntä lenkille kanssani, mutta mielummin katselee leffoja sohvalta ja syö hyvin.. ja mä mielelläni liityn seuraan.
Näin tämä mulla menee.
Yritän kyllä koko ajan laihduttaa, mutta ei se onnistu. Liikaa houkutuksia, liian vähän motivaatiota mennä ulos liikkumaan. Ehkä sitten joskus.
miks joku lihoo vai miks joku laihtuu?
Olin niin masentunut etten pitkään aikaan jaksanut syödä kuin ehkä yhden roiskeläpän päivässä. Siitä vähän toivuttuani on toisaalta ollut taas aikaa harrastaa enemmän liikuntaa, kun ei tarvitse enää käyttää kaikkia voimavaroja hyvän ruoan tekemiseen miehelle. Lisäksi uuden miehen metsästys motivoi olemaan ns. jatkuvalla laihiksella, kun nuo miehet tunnetusti tykkäävät pienistä laiheliineista.
Se onkin jännä juttu miten miehet parisuhteessa tuppaa lihomaan. Niin meilläkin, en ole varma mistä se johtui. Mutta on kyllä ihan naisen etujen mukaista lihottaa miehensä sen verran ihannepainoa tukevammaksi, ettei sitä enää muut naiset huolisi. Toisaalta nälkäistä miestä ei kestä kukaan, vaikka haluaisikin hoikan puolison. Mieluummin lihava ja iloinen kuin laiha ja vihainen.
Olin niin masentunut etten pitkään aikaan jaksanut syödä kuin ehkä yhden roiskeläpän päivässä. Siitä vähän toivuttuani on toisaalta ollut taas aikaa harrastaa enemmän liikuntaa, kun ei tarvitse enää käyttää kaikkia voimavaroja hyvän ruoan tekemiseen miehelle. Lisäksi uuden miehen metsästys motivoi olemaan ns. jatkuvalla laihiksella, kun nuo miehet tunnetusti tykkäävät pienistä laiheliineista.
Se onkin jännä juttu miten miehet parisuhteessa tuppaa lihomaan. Niin meilläkin, en ole varma mistä se johtui. Mutta on kyllä ihan naisen etujen mukaista lihottaa miehensä sen verran ihannepainoa tukevammaksi, ettei sitä enää muut naiset huolisi. Toisaalta nälkäistä miestä ei kestä kukaan, vaikka haluaisikin hoikan puolison. Mieluummin lihava ja iloinen kuin laiha ja vihainen.
Ja on tutkittukin että seurassa tulee syötyä enemmän. Pariskunnat myös laittavat toisilleen parempaa ruokaa kuin mitä tulisi sinkkuna laitettua. (Päti ainakin meikäläiseen).
Pakottanut syömään liikaa ja lopettamaan liikkumisen? Uskon et miehen omia valintoja