Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työongelma: minä, pomo ja pomon pomo

Vierailija
09.12.2012 |

Minä olen kyllästynyt pomooni, joka yksinkertaisesti ei hoida hommiaan, vaan leikkii prinsessaa. Tästä syystä myös minun henkilökohtaiset työni kusevat, koska niitä ei voi tehdä ilman tiettyjä periaatepäätöksiä, jotka taas olisi tämän pomon thtävä. Ja lisäksi loputon epävarmuus rassaa muutenkin.

Tämän pomon kansssa en voi asiasta kskustellakoska edellinen yritys johti vuosien! mykkäkouluun ja entistä suurempiin ongelmiin. Sen sijaan voisin kkustella tämän pomon pomon kanssa, joka on omanlaisensa herkkä henkilö hänknin, mutta kuitenkin paremmissa väleissä kansssani. Lisksi hänkin on viimeaikoina aiheuttanut tietynlaista epävarmuutta, jota en jaksaisi millään ja jonka siksi haluaisin seslvittää pois.

Olenko kusipää, jos menen puhumaan pomon pomolle? Sahaanko omaa oksaani, saanko lopulta potkut?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono pomo on yksi pahimmista uraloukuista. Mä tekisin niin, että tekisin ne päätökset itse ja etenisin niiden mukaan. Kannattaa tehdä niin, että pidät sähköpostikirjeenvaihtoa, jossa edellytät päätöstä x päivään mennessä. Jos ei kuulu, niin teet siitä päätöksen ja informoit ylempiä.

Muutoin kannattaa hakea parempaa duunia, ei tuohon kannata jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi