johtuuko rintojen riippuminen geeneistä vai huonosti hoidetusta kropasta?
oon nähny nuorilla synnyttmättömillä naisilla roikkuvia rintoja jotka vanhentavat muuten alle kolmekymppistä naista. mistä tämä johtuu? voiko johtua esim lihavuudesta? siitä että ei kuntoile ja rintalihaksetkin huonossa jamassa? vai onko geeneissä. en halua arvostella, olen vain utelias
Kommentit (28)
mä sanoisin, että geeneistä, eli siis siitä, millainen kudostyyppi on. Mulla oli ennen lapsen saamista sellaiset kovat, kiinteät tissit, en tarvinnut rintsikoita ollenkaan, vaikka kyllä niitä käytin. Pystyin huoletta juosta ilman rintsikoita. Olin paljon ilman liivejä, myös lähes koko raskausajan.
Lapsen saamisen ja pitkän imetyksen jälkeen rinnat ovat pehmentyneet ja nuupahtaneet, mutta eivät vieläkään roiku. Nyt jo tarvitsen rintsikoita, rinnat höllyvät ikävästi esim. juostessa tai portaita laskeutuessa.
vnhainkodeissa miehilläkn nahka roikkuu, myös rintojen kohdalla. eli edes sukupuoli ei ole selittävä tekijä.
Vanhainkodissa olen tavannut 87-vuotiaan mummon, jolla oli teinin kroppa, parempikin.
Geeneistä pääasiassa, mutta totta kai isot tissit ovat painavat ja roikkuvat kohti maata.
Rintalihasten kunto ei vaikuta rintojen asentoon ym, ne eivät ole sidoksissa toisiinsa vaan ainoastaan päällekkäin.
kuntoilun tähän keskusteluun vedit, niin avainsana on kunnon rintaliivit. Kyllä se paljon kuntoilevakin voi riipputissit itselleen saada, jos ei tue niitä hyvin kuntoillessa.
Geeneistä pääasiassa, mutta totta kai isot tissit ovat painavat ja roikkuvat kohti maata.
Rintalihasten kunto ei vaikuta rintojen asentoon ym, ne eivät ole sidoksissa toisiinsa vaan ainoastaan päällekkäin.
urheilijoilla yleensä pienet rinnat
koska rinnat kasvoivat jo teininä riippari -muotoon ja imetyksen jälkeen roikkuvat vielä pahemmin. harrastan liikuntaa ja en ole ylipainoinen ...
Sisarellani on kolme lasta. Hän käyttänee B-kuppia. Siistissä kuosissa vartalo.
Minä olen perinyt äitini kropan. Suuret rinnat jo nuorena, joten maan vetovoima on tehnyt tuhonsa.