Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä luulin että akateeminen mies ei olisi wt-juntti mutta niin vaan

Vierailija
08.12.2012 |

mun mies kyllä on:

ei siedä klassista musiikkia, eikä varsinkaan joululauluja, tulee joulupöytään vanhassa kulahtaneessa collegeasussa, ei osaa tervehtiä kättelemällä, ei osaa auttaa vieraille takkia päälle, pelaa pleikkaria kun mun sukulaiset on kylässä, juo kalsarikännejä harva se vkl, juo punaviininsäkin mukista, ei omista yhtään solmiota jne. jne. :/

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT = tulee sanoista White & Technology. Eli tarkoittaa valkoista piereskelevää huonotapaista insinööriä tai tekniikan tohtoria.

Vierailija
22/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se todella sivistynyt tietää ettei omia piirteitään tarvitse muuttaa muiden ja jonkin ryhmän odotusten mukaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen parhaillaan WT:ksi, kohta pitäisi alkaa työstämään WT-työtä. Tulevaisuudessa saatan väitellä itseni suuremmaksi WT:ksi. Tästä saa WT-hatun jota voi pitää päässä vappuna kun ryyppää muiden WT:n kanssa.

Vierailija
24/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä ajatella että akateemisuus tai sen puute automaattisesti tekee ihmisestä jotenkin erilaisen.

Vierailija
25/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiii, kuvailit juuri mun aviomieheni, jolla on useampikin akateeminen loppututkinto. :D Tosin hän ei juo juurikaan alkoholia. Ruoan kanssa pitää olla aina maitoa lasillinen (vesi on muka "pahaa"), joulupöydässä tosiaan ollaan kulahtaneissa ja likaisissa verkkareissa, kotona ja omien vanhempien luona piereskellään ja röyhtäillään estottomasti, kotona pelailee XBoxia, vaikka on vieraita käymässä. Ruoka syödään hotkimalla suu auki ja selkä kyyryssä, kyynärpäät pöydällä. Totta kai vitsit ovat hieman rasistisia ja sovinistisiakin. Naisille tai iäkkäämmille ei vahingossakaan avata ovia tai auteta taakkojen kantamisessa. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Vierailija
26/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö minun käskeä opiskelevia poikiani opetella pitämään baletista ja oopperasta, koska akateemisten kuuluu? Kyllä heillä käytöstavat muuten on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän