Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy, miksi minun on huomattavasti parempi olla lihava kuin laiha tai edes normaalipainoinen

Vierailija
08.12.2012 |

Olen kasvoiltani kaunis, olen naisellinen, ja sosiaalinen. Ilmeisesti myös käyttäydyn flirttailevasti, olen aina herättänyt huomiota ja ihailua, jopa näin lihavana. Mutta silloin, kun olin laiha ja vielä normaalipainoinenkin, miehet piirittivät mua ihan hirveästi. Ja, mikä pahinta, mä itse olen todella heikko. Huonoa itsetuntoa, mitä lie, mutta jos joku vähääkään siedettävä mies tuli iskemään mua, olisin ollut valmis lähtemään mukaan heti.

Ja joskus lähdinkin. Ja sen jälkeen oli aina hirveää.

Nyt kun olen lihava, huomio on vähentynyt oleellisesti, ja lisäksi itse en kehtaisi enää edes paljastaa kroppaani kenellekään vieraalle. Olen siis täysin uskollinen ollut nyt lihavana, ja se tuntuu oikealta.

Olisin mielelläni hoikempi, mutta jotenkin en uskalla laihduttaa, sillä ajatukset toisten miesten huomiosta tunkevat mieleeni heti, kun laihdun muutamankin kilon. Ei ihan järkevää, tiedän, sitä en tiedä mikä minussa on vinksahtanutta että näin käy?

Pointtini oli kuitenkin siis, että lihavuudesta on ollut mulle ja parisuhteelleni oikeasti hyötyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten tavallista. Lihavuus on myös suojakilpi jotakin henkistä kohtaan. Entäpä jos et viehätäkään enää laihana? Tekosyysi häviää.

Jos olet hyvin ylipainoinen, sinuna miettisin eniten tulevaa elämänlaatua. Sairastut, jos et laihdu. Elämäsi muuttu kivuksi, hermosäryiksi, munuaisten toiminnan vajaukseksi, aivohalvaukseksi, säärihaavoiksi. Voit saada diabeteksen, joka vaurioittaa näköä. Maksasi toiminta heikkenee rasvammaksan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät perustelut asialle, mitä olen kuullut. Minkä ikäisiä olette miehesi kanssa?

Vierailija
4/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus voi olla suojamuuri, kyllä, mutta ainakin minulla harkittu sellainen. Olen erittäin seksuaalinen ja flirtti, nuorempana petin miestäni useampaan otteeseen...sen jälkeen kun lihoin, kukaan ei ole pyörinyt jaloissa.

Vierailija
5/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tosin ikää jo 45 joten jokohan nyt voisi laihduttaa normaalipainoiseksi. Olen aina työskennellyt miesvaltaisella alalla ja ongelma on ollut sama. Ukkomiehet ovat ehdotelleet seksiä suoraan ja yrittäneet kähmiä. Poikamiehet ovat sitten ihastuneet ja rakastuneet ja joutuneet pettymään. Sitten lihoin lasten teon myötä ja sain olla rauhassa. Ylipaino on ollut minun turva ja suojamuuri tässä asiassa.

Vierailija
6/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette laihtuneet? Jospa se viehätys on mennyt iän myötä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan