Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan abortin tehnyt pystyy olemaan sukujuhlassa tms.

Vierailija
08.12.2012 |

jossa hehkutetaan jonkun toisen raskautta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy sitä hehkuttamaan omaakin raskauttaankin kun toivottu sellainen osuu kohdalleen.

Vierailija
2/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta aborttia tehneenä en itse pystyis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen voi elää ihan helposti aborttikokemuksen kanssa?

Vierailija
4/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa, kaksi keskeytystä tehty ja lapsia -toivottuja sellaisia kolme.

Vierailija
5/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa minulle on elämäni aikana tehty abortti. Kerran olen saanut keskenmenon ja kaksi kertaa synnyttänyt, kolme hyvin toivottua lasta minulla on.

Pahinta oli se vuosia toivottu lapsi meni kesken juuri pari päivää ennen joulua, oli vähän ankea fiilis joulunakin. Ei aborttien jälkeen ollut mitään vastaavaa, elämäntilanne on silloin ollut niin erilainen, eri elämä.

Noh, miedän suvussa ei ole tapana niin yliampuvasti "hehkuttaa" mitään, eikä varsinkaan raskautta, jossa on riski että kaikki ei menkään hyvin.

Vierailija
6/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten että kun on hyvin perustein tehnyt ratkaisun, joka on itselle ja perheelle parhaaksi. Eikä siitä tarvi muulle suvulle mitään puhua. Kyllähän sitä vähän suree että niin piti tehdä, ja sitä miettii joskus, mutta ei sitä tarvi itseään ruoskia päivittäin ja kulkea tuhkassa.

Vierailija
7/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan saatetaan todeta, että jahas, perheenlisäystä tulossa. Erityinen hehkuttaminen tyyliin 'tosi mahtavaa että oot raskaana' kuulostaa tosi oudolta enkä ole koskaan tällaiseen törmännyt. Hehkutuksen kohde saattaisi kokea tämän jopa kiusallisena.

Vierailija
8/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli myös viimeisillään oleva serkku. Minusta mahaa oli ihana katsella ja mietin, että jos mies vain haluaisi, voisin hyvin haluta äidiksi vielä kolmannellekin lapselle. Yksi- ja kolmevuotiaat lapseni leikkivät tämän serkun lapsen kanssa ja kaikilla oli todella mukava ilta. Mukana oli myös kälyni, jolle on tehty abortti. Hän jutteli serkun kanssa koko illan raskaudesta, koska hänellä on puolivuotias vauva.

Kas, eivät kaikki abortit traumatisoi naista. Me olemme onnellisia, terveitä ja tasapainoisia äitejä, tehneet parhaan mahdollisimman ratkaisun silloin kauan sitten, nuorina.

Vierailija
9/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on ihana mies, ihana koti, varaa olla kotiäitinä, rakkaita ihmisiä ympärillä, terveyttä ja laaja ystäväpiiri. Olen suunnattoman onnellinen ja kiitollinen nainen ja äiti, ja abortin nuorena tehnyt. Ei traumoja täällä, oli ehdottomasti paras ratkaisu siinä elämäntilanteessa.