Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11-v tytön lahjalista. Onko ok:

Vierailija
08.12.2012 |

Ice age -elokuva (se uusin)

Joulukoira-elokuva

Robin-juliste

Justin Bieber -tyyny

Littlest pet shop -hahmopaketti

Nukkekodin pihamaa (leikkii niillä LPS:illä siinä)

Schleitz-ratsastaja ja hevosvaunun vetoauto

Robinista kertova kirja

Anna Puun levy

(Lisäksi ostin hätäpäissäni Sylvanian families -hirsimökin. Sen osto vähän harmittaa.)

Vielä harkitsen: muovailuvaharuokasetti ja laavalamppu, kotioloasu.

Mitäs tykkäsitte? Onko kivoja lahjoja? Onko tarpeeksi?

Laitan näistä osan vanhempieni "nimiin", kun eivät itse jaksa ostaa helposti.

Lisäksi saavat lahjan naapurilta ja yhdeltä kummilta. Siinä kaikki.

Mielipiteitä!

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teillä vielä leikitään! Meillä 11 vee ilahtuisi myös elokuvista, levyistä, Robin- ja Justin-jutuista, laavalampusta ja kotioloasusta, mutta noille leluille ei olisi enää käyttöä :(

Onko kyse 5-luokkalaisesta?`

Vierailija
2/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloasun voisin vielä hommata, meillä on ainakin aina niistä kuiten tykätty, että voi rentoilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä on vitosluokkalainen kyseessä.

Kaipa tuo oloasu kannattaa sitten vielä ainakin hommata, kun oleilee (just nytkin) mielellään kotona ollessaan pyjamassaan ja se on vähän hassua. On sanonut, että jos olisi mukava oloasu, niin pitäisi sitä.

Onkohan se jo harvinaisempaa, että 11-vuotias leikkii vielä? Onhan se tietty tavallaan turhaa ostaa enää leluja, kun leikkiaika varmaan loppuu pian, mutta hän niitä toivoi vielä.

ap

Vierailija
4/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-uudet tussit

-sims 3 lisäosia

-kirjoja ja aku ankkoja

-konvehtirasia

-top model- kirja

-tuubihuivi

-koruja

-uusi päiväkirja

leikkii myös välillä esim. leikkihevosilla ja barbeilla (tai vastaavilla), muttei näköjään toivonut leluja

Vierailija
5/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vastaavaa lapsellista poikaroinaa, konsolipelejä, älypuhelin, läppäri, rahaa, vaatteita, harrastusvälineitä lahjalistalla...

uskomattoman lapsellisia toiveita joillain?

Vierailija
6/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vastaavaa lapsellista poikaroinaa, konsolipelejä, älypuhelin, läppäri, rahaa, vaatteita, harrastusvälineitä lahjalistalla...

uskomattoman lapsellisia toiveita joillain?

Vierailija
7/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, lapseni leikkii vielä. Hän tutustui tänä syksynä toiseen vitosluokkalaiseen, joka myös leikkii paljon LPS:illä. He tapailevat nyt toisinaan juuri tämän LPS-innostuksen tiimoilta. Lienevätkö sitten harvinaisia vitosluokkalaisia.

ap

Vierailija
8/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki ostamani lahjat on poimittu lapseni toivelistalta.

(Tuo toisen 11-vuotiaan lista oli kiinnostava. Lapseni sai just synttärilahjaksi rahaa ja osti tuubihuivin ja ison tussisarjan itse, aku ankka-kirjoja on mun lapsuusajalta ja uudempiakin runsaasti, top modeleja sai myös synttärilahjaksi, joten siitä en keksi lisälahjoja.)

ap

Vierailija
9/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää lisää ostanut, kun niitä on jo niin paljon. Legoja muutama iso paketti tuli hankittua. Onneksi vielä leikkii.

Vierailija
10/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun löytyi toinenkin leikkivä vitosluokkalainen.

Kyllä meilläkin niitä Littlest pet shopeja on hyvin paljon jo. Ostin kumminkin paketillisen lisää, kun niitä on niin mukavaa saada uusia ja se niillä eniten leikkii.

Legoillakin lapseni vielä rakentelee. Niitä ei ollut toivelistassa, mutta nytpä muistin, että mulla on ullakolla vuosia sitten halvalla ostettu "varapaketti" juuri niitä legoja. Sen voisinkin antaa vielä ainakin.

ap

Vierailija
11/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikin aikoinani pitkään -ihan ala-asteen loppuun asti. Vanhempani taisivat ostaa minulle viimeisen barbin kuudennnen luokan jouluna enkä sillä sitten kauaa ehtinytkään leikkiä. Mutta oli tärkeää, että vanhemman omalla käytöksellään osoittivat, että leikkiminen on hyvä juttu ja sallittua niin mitkään kuin haluan sitä tehdä.

Lahjaideaksi tuli mieleen joku helmiaskartelu tms. setti. Tykkäisikö tyttösi tehdä itse koruja?

Vierailija
12/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on vielä leikkiviä 11v. lapsia! Kannustakaa heitä siinä, sillä leikkiminen on esimurrosikäiselle oikein "terapiaa". Vielä hauskempi, kun on löytynyt kaverikin siihen.

Leikkiminen kehittää kaikenikäisiä lapsia; kehittää mielikuvitusta ja keskittymiskykyä.

Olen huomannut tuttavapiirissä, että isotkin lapset innostuvat leikkimään pienten kanssa; silloin se on ikäänkuin hyväksyttävämpää. Leikkimisen iloa kaikille!

Vierailija
13/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse just sellaisen omalle samanikäiselle. Joka kans leikkii! Kiva kuulla muuten että ostamalla leluja antaa merkin että on hyvä leikkiä

Vierailija
14/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, helmiaskartelusetti olisi varmaan mukava. Lapseni tykkää juuri myös kaikenlaisesta näpräämisestä.

Taitaa minustakin tuntua haikealta sitten, kun lapseni kyllästyy aikanaan leikkimiseen. Mikäköhän sen leikkimisen loppumisen aiheuttaa. Sen, että lelut eivät enää tunnu oikeilta eläviltä olennoilta kuvittelemalla. Siis niin minä luulen, että leikkivät lapset ajattelevat.

ap

Vierailija
15/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kai alitajuisesti sitä, että mieheni varmaan mulle siitä sitten jouluna on kiukkuinen, että noin isolle ostin vielä noin ison lelun ja vielä asumuksen, kun jo on nukkekoti ja pari LPS-asumusta. Lapseni siis toivoi kyllä sitä hirsimökkiäkin. Ei kai sitä sitten pidä katua. Pitää vaan ajatella, että mukavaa, kun tykkää leikkiä ja sitä ostaa, mitä hän toivoo.

ap

Vierailija
16/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo et siinä mökissä on jotain vikaa. Meillä luopui nukketalosta kun vei niin paljon tilaa. Sisustaa mieluummin näitä taloja.

ps meilläkin leikitään myös petseillä Tunteekohan meidän tytöt toisensa (:

Vierailija
17/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petsejä

top model-värityskirjan

seppälän jump suit-haalarin

hama-helmiä

Justin Bieberin levyn

Karkkia

Rakkautta (ihana)

Leikkii vielä petseillä kaverinsa kanssa.

Ja miks ei sais leikkiä? Pitäiskö jo poltella kulman takana kessua ja seukata??

Tää viimeinen kommentti ei ollut AP:lle.

Vierailija
18/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa krääsää teillä tuntuu olevan riittämättömiin. Katsooko se 11v noita leffoja enää vuoden päästä? Mikset osta leffalippuja ja mene sen kanssa leffaan?

Leikkiikö 11v vielä noilla leluilla? Onko itse toivonut? Meillä 11v ei ole koskenut Petshoppeihin enää pariin vuoteen, vaikka on ikäistään "lapsellisempi".

Justin Bieber -tyyny ja joku elokuvajuliste on rihkamaa ja krääsää ja pennin arvoisia huomenna.

Muovailuvaharuokasetti? What? Miksi? 11-vuotiaalle?

Laavalamppu? Haloo? Krääsää, krääsää, krääsää.

Minä en ostaisi noista yhtään mitään. Korkeintaan jonkun CD-levyn, jos ihan oikeasti haluaa sellaisen. Niistäkin on sellainen kokemus, että 7-14-vuotiailla sitä kuunnellaan kymmenen kertaa ja sen jälkeen se musiikki on ihan out.

Vierailija
19/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa krääsää teillä tuntuu olevan riittämättömiin. Katsooko se 11v noita leffoja enää vuoden päästä? Mikset osta leffalippuja ja mene sen kanssa leffaan?

Leikkiikö 11v vielä noilla leluilla? Onko itse toivonut? Meillä 11v ei ole koskenut Petshoppeihin enää pariin vuoteen, vaikka on ikäistään "lapsellisempi".

Justin Bieber -tyyny ja joku elokuvajuliste on rihkamaa ja krääsää ja pennin arvoisia huomenna.

Muovailuvaharuokasetti? What? Miksi? 11-vuotiaalle?

Laavalamppu? Haloo? Krääsää, krääsää, krääsää.

Minä en ostaisi noista yhtään mitään. Korkeintaan jonkun CD-levyn, jos ihan oikeasti haluaa sellaisen. Niistäkin on sellainen kokemus, että 7-14-vuotiailla sitä kuunnellaan kymmenen kertaa ja sen jälkeen se musiikki on ihan out.

Meilläkin nyt 12,5 -vuotias leikki vielä puoli vuotta sitten petseillä kovastikin ja myös kaverinsa. Nyt ei enää leiki niillä, eikö kehtaa enää?

Toivoi joululahjaksi paria kallista lahjaa, kameraa ja uutta puhelinta, lisäksi sitä massaa, josta voi tehdä koruja, uunissa kuumennetaan, löytyy eri väreissä. Sen lisäksi saa uuen aamutakin, oloasun ja sukkia, karkkia.

Vierailija
20/118 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulumuistamisia ja kommentoi, etteivät lelut ole enää normaaleja joululahja toiveita 5 lk. Ja että luokalla kilvan vinoillaan näistä nuorten idoleista (joista siis taitaa tykätä). Meillä on kännyä, urheilu harrastus välineitä, muodikkaita vaatteita, mp3 soitinta, koruja , vaate kauppojen lahjakortteja toivelistalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi