Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko oikeasti liikaa jos sovittu tapaaminen peruuntuu sairastumiseen, niin siitä ILMOITETAAN!?

Vierailija
08.12.2012 |

Eli äitini kanssa piti tänään lähteä ostoksille, soiteltiin vielä torstaina että hän sitten tulee jo aikaisin kun mun mieskään ei ole kotona tänään. No oottelin tuossa tänään aamuyhdeksään asti ja soitin sitten monelta tulee että tiedän laitanko muksun päiväunille ensin. Äitini vastasi selvästi todella kipeänä (ääni menneenä) että hän kävi eilen lääkärissä ja saikulla keskiviikkoon asti. Höpisi niitä näitä, ei sanallakaan sanonut että niin harmi kun en päässytkään tänään. Totesin sitten vain että niin tuletko sinä sitten ensi viikolla vai...? Siihe sitten vastasi että juu, varmaan maanantaina.

Ja arvatkaa vaan soittiko mun kaveri (jota en ole nähnyt pitkään aikaan) eilen ja kysyi mitä teette huomenna jos oisitte lähteneet ulos syömään. Olisin voinut sanoa mielellään lähdetään jos äitini olisi viitsinyt ilmoittaa sairastumisestaan ja siitä että ei tänään pääsekään. Totesin vain kaverilleni että valitettavasti ei päästä kun mun äiti on tulossa meille ja mennään sitten ostoksille.. Eikä muuten ole ensimmäinen kerta kun joudun perumaan tapaamisen kun luulen että lapsen mummi on tulossa kylään. Saattaa vielä edellisenä iltana soittaa että katsotaan jos hän jaksaa lähteä ajamaan. Mun pitää sitten aina tivaamalla tivata että sano nyt tuletko vai et että voidaan sitten keksiä jotain muuta tekemistä ettei turhaa ootella jos "et jaksakaan tulla".

Joo-o, on taas niin kyrpä otsassa!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kaverille, että pääsisitkin

Vierailija
2/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jo muuta seuraa syömään menoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin että joku muukin oli tehnyt samantyyppisen aloituksen! Tämä siis kakkoselle!

oli jo muuta seuraa syömään menoon?

Ja kolmoselle, en kyllä kehtaa soittaa tälle kaverille kun ensin oon sanonu etten pääse :( ja hänet tuntien hällä on jo parempaa tekemistä... :/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme