Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään, kuka ei ole hurahtanut Carcassonneen?

Vierailija
07.12.2012 |

Mietin vain, että ei vaikuta yhtään kiinnostavalta, mutta aivan älyttömästi saa kehuja. Kannattaako ostaa 11- ja 14-vuotiaille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja tuonikäisille, mutta jos aikuiset suhtautuu kyseiseen peliin intohimoisesti, kannattaa vaihtaa kaveripiiriä. Kokemuksesta puhun. ;)

Vierailija
2/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja tuonikäisille, mutta jos aikuiset suhtautuu kyseiseen peliin intohimoisesti, kannattaa vaihtaa kaveripiiriä. Kokemuksesta puhun. ;)

että jaksaisin edes muutaman kerran pelata.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan loistava peli. Aluksi voi vaikuttaa tylsälle ennen kuin säännöt oppii, mutta se on oikeasti tosi koukuttava. Meillä kun pelataan niin pelit venyy ja unohdetaan jopa syödä kun ei malta jättää peliä kesken, lopulta sitten kun peli päättyy kaikki ryntää nälkäisenä jääkaapille, ja samantien suunnittelemaan uusintakierrosta.

Meillä on siis melkein kaikki lisäosatkin, suosittelen niitäkin hankkimaan pari.

Vierailija
4/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan tajunnut sitä peliä

Vierailija
5/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse innostuin siitä joitakin vuosia sitten vähän alle 20 vuotiaana. Peli on tarpeeksi yksinkertainen ja silti monitasoinen, jotta siitä nauttii aikuinenkin. Mä olen pelannut peliä monien eri henkilöiden kanssa, olisiko nuorin ollut noin 15 ja vanhin 55. Kaikki ovat pelistä tykänneet, kun ovat idean ymmärtäneet. Peliin löytyy lisäksi paljon lisäosasia, joita voi hankkia lisää tulevaisuudessa. Uskoisin että 11-vuotiaskin pystyy sitä jo pelaamaan, 14-vuotias ehdottomasti.

Vierailija
6/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä ole edes kuullut asiasta.. jaa mut eipä meillä olekkaan pleikkaa tms. laitteita

Vierailija
7/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tietokoneversiokin löytyy, mutta ei ole niin kiva kuin se alkuperäinen lautapeli.

en ikinä ole edes kuullut asiasta.. jaa mut eipä meillä olekkaan pleikkaa tms. laitteita

Vierailija
8/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt 9v poika pelaa mielellään. Saatu joululahjaksi vuosi pari sitten. Itse on ole ymmärtänyt pelin hienoutta. Omat suosikit ovat tällä hetkellä Menolippu ja Cluedo.

Vierailija
9/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tiedä mitä tai mikä on carcassonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan