Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi kosi sinua, tuliko se vihdoinkin vai täytenä yllätyksenä puun takaa?

Vierailija
07.12.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vihainen ja loukkaantunut, kun ei ollut kosinut vaikka oltiin yritetty lasta jo 6kk. Otin asian puheeksi. Yllätys oli suuri, kun hän kosi heti seuraavana päivänä! ruusut, kynttilät,sormukset ja polvistui :))

Vierailija
2/11 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kertaa, eikä yksikään kerta ole ollut varsinaisesti yllätys... Eka kosi kun huomasi etten halua enää jatkaa hänen kanssaan. En suostunut. Ja kosinta oli tyyliin "mennään sit naimisiin jos kert haluat"... Jep.. tosi houkuttelevaa.

Toinen kerta oli romanttinen, lyhyen seurustelun jälkeen ja polvillaan järven rannassa ja lässyn lää. Suostuin, oltiin hetki kihloissa ja mies purki kihlauksen.. ilmeisesti omien ongelmiensa vuoksi.

Kolmannella kerralla oltiin seurusteltu jonkin aikaa, ja tulin raskaaksi. Mies kysyi, että no mennäänkö me sit ens vkl naimisiin. Kuukausi odotettiin kuitenkin... :) Edelleen yhdessä 15 vuoden jälkeen. Ei se varmaan olis uskaltanut olla kosimattakaan... :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut varottanut mitenkään.

Itsekin ihmettelin, miten onnistui pitään salassa.

Vierailija
4/11 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen piti kosia yllättäen ja olisikin ollut totaalinen yllätys, mutta juttu ei onnistunut, ei päästy sinne, missä olisi halunnut kosia.

Tämä paljastui puoli vuotta myöhemmin, kun oltiin eroamassa (mm. koska kyllästyin, ettei hän aio kosiakaan).

Myöhemmin palattiin yhteen ja silloin vaan sovittiin, että jos vielä aletaan yhdessä olla, niin sitten mennään naimisiin. Ei ollut kosintaa.

Mutta mies yllätti sitten alttarilla. Kuiskasi, että anna kihlasormus, laitan tän vihkisormuksen ensin. Ja sitten polvistuikin siinä ja sanoi kaikkien edessä, että vähän myöhäiseksihän tämä kosinta nyt jäi, mutta rakastatko mua ja otatko nämä sormukset ja olet vaimoni ikuisesti. Kun sopersin vastayksen, hän pujotti sekä vihki- että kihlasormuksen sormeeni. Ja vihkisormus olikin sitten jotain ihan muuta, kuin oltiin aluksi katsottu...

Vierailija
5/11 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sanoin, että eiköhän mentäis samalla ristiäiskakulla naimisiin : )

Vierailija
6/11 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kosinut vielä, mutta toivon, että onnistuisi yllättämään minut jotenkin romanttisesti!

Vierailija
7/11 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olen ollut naimisissa kohta 20v. :) Yhdessä päätettiin mennä naimisiin.

Vierailija
8/11 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin tästä jo yhden ketjun.

Potuttaa rankasti :(

Vierailija
9/11 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sitä toivonut ja odottanut jo vähän aikaa, mut kyllä täysin mies mut yllätti, kun ei kuitenkaan kovin kauaa oltu silloin vielä oltu yhessä (n.1,5v).. :)

Vierailija
10/11 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillä hetkellä täytenä yllätyksenä :) Oltiin oltu yhdessä lähes 10v ja lapsia oli silloin kaksi.

Vierailija
11/11 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakävelyllä puistossa ihan yhtäkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi