Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies unohti työnantajani nimen...?!!

Vierailija
07.12.2012 |

kerroin avomiehelle että menen illalla pikkujouluihin, hän kysyi kenen. sanoin firman (työantajani) nimen. mies oli vaan ???? n. 15 sek jälkeen oli selvää ettei hän pilaillut, etenkin kun toisti kuulemansa, joten totesin sitten että niin, olen siellä töissä... sit hän oli et aaaa! olen ollut tossa firmassa 2 vuotta, tosin nimi oli aluksi eri mutta toimiala ja nimi muuttui jo 1,5v sitten! mies oli myös viime jouluna toimistollamme pikkujouluissa. tämän jälkeen tajusin myös ettei hän ole nähnyt verkkosivujamme jotka minä käytännössä tein. okei en ole tuputtanut katsomaankaan mutta voisi ajatella että jos puoliso mainitsee firman verkkosivut, että kysyisit tms.

tiedän valan hyvin ettei mieheni ole silleen käytänön asioista kiinnostunut, mutta toi todella loukkas. mihin se edes soittas jos mä en tulis kotiin, ei sillä oo mun työkavereiden numeroita tai muutakaan? eikä varmasti muista niiden nimiä. sitä ei vaan kiinnosta!! eilen sanoin että pitäs mennä rautakauppaan ostaa rautalankaa, tarvitsen jonku 10m. illalla kun se oli ostettu ja meillä oli keskustelu juurikin siitä että häntä ei kiinnosta mun elämä, eikä hän jaa omaansa, niin mies kysy et nii mihin sä sitä rautalankaa tarviit. v****. kuitenkaan en yhtään epäile etteikö hän rakasta ja välitä, on tosi huomaavainen ja ihana mua kohtaan.

sanokaa joku jotain.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä sitä rautalankaa tavit?

mun mies ei muista mun puhelinnumeroo, syntymäpäivää, toista nimee... yhdessä 15vuotta...

Ja eilen ihmetteli miksen mene töihin :D

Vierailija
2/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olin nolona kun en sivulauseesta tunnistanut serkkuni työpaikkaa. Siinä lauseessa sen olisi voinut luulla olevan joku nettisivusto ja ymmärsin lauseen muutenkin väärin. Ja toisaalta hän on vaihtanut työpaikkaansa useasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisempi mies.

sä sitä rautalankaa tavit? mun mies ei muista mun puhelinnumeroo, syntymäpäivää, toista nimee... yhdessä 15vuotta... Ja eilen ihmetteli miksen mene töihin :D

Vierailija
4/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä noin välinpitämättömän ihmisen kanssa. Rakastaa ja välittää, joo, ei vain ole yhtään kiinnostunut. Huono muisti on tietysti asia erikseen, mutta ei normaalilla työikäisellä saa olla niin huono muistikaan, ettei muista jotain ihan päivittäistä asiaa.

Vierailija
5/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolona. on muutenkin aina kun unohtaa tuollaisia. oli vaan mennyt "ohi".

/ap

Vierailija
6/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä sitä rautalankaa tavit?

mun mies ei muista mun puhelinnumeroo, syntymäpäivää, toista nimee... yhdessä 15vuotta...

Ja eilen ihmetteli miksen mene töihin :D

ainakaan en ole yksin...

rautalanka tulee takapihalle yhteen projektiin.

minäkään en muista miehen numeroa kyllä, tai muitakaan, kännykän syy.

Vierailija
7/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen olisi pakko muistaa työnantajasi nimi? Ei se ole mielestäni mitenkään oleellinen asia.

Ja jos olet huolissasi siitä, mihin mies voi soittaa jos sinua ei kuulu töistä kotiin, niin anna ne numerot hänelle.

Ei minunkaan mieheni tiedä mihin soittaisi, koska sillä on vain minun oma työnumeroni.

Vierailija
8/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa numeroiden antamisessa on pointti, musta siis baan ehkä tuntuu et olis kiva jos häntä kiinnostas eikä mun tarvitsis aina tarjota tietoa. miksei hän ole kysynyt mitään yhteystietoja yritykseeni?

kyllä musta on jokseenkin olennaista tietää minkänimisessä yrityksessä puoliso on töissä. harvoin siitä tiedosta hyötyä on mutta se vaan kuuluu perusjuttuihin. miksi puolisosta tai sen tekemisistä tarvis tietää yhtään mitään?

/ap

Vierailija
9/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteisiä eikä mun asioita. Sitä täytyy muistuttaa tai sitten hyväksyä joidenkin asioiden unohtuminen. Aluksi ärsytti ja ajattelin ettei sitä kiinnosta tai ei välitä, mutta en usko että näin on, sen päähän ei vaan mahdu monta juttua yhtä aikaa. Mulle mahtuu varmaan keskimääräistä enemmän, meillä on tässä iso ero. Miestä varmaan joskus ärsyttää mun "kainkitietävyys", en voi sille mitään että huomaan ja muistan paljon. Turhaakin.

Joskus oon vihaisena sanonut sille että mäkin haluan lobotomian, tai että haenko rautalankaa (hassusti liittyy AP:n juttuun:) ) jotta voin vääntää...Mutta ei kai se tyhmä ole, jotenkin putkiaivoinen vain.

Vierailija
10/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen olisi pakko muistaa työnantajasi nimi? Ei se ole mielestäni mitenkään oleellinen asia.

Ja jos olet huolissasi siitä, mihin mies voi soittaa jos sinua ei kuulu töistä kotiin, niin anna ne numerot hänelle.

Ei minunkaan mieheni tiedä mihin soittaisi, koska sillä on vain minun oma työnumeroni.

voi kysyä vaikka numeropalvelusta..

Vierailija
11/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kysyä vaikka numeropalvelusta..

JOS tietää firman nimen ;) sehän tässä mieheltä puuttui.

Vierailija
12/12 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on töissä. Että tuollainen on ihan ok ja normaalia? No ainakin näköjään joidenkin mielestä. Huhhah. Tietävätkö puolisonne missä koulussa lapsenne ovat.