Runsas hilse päässä- auttaisiko otsatukan leikkaus?
Minulla on koko pää hilseen peitossa mikä ei lähde millään pois. Koko hiusrajakin on ihan valkoisena. Kannattaisiko minun leikata otsatukka? Peittäisikö se hilsettä? Vai pistäisikö se paremmin silmään? En voi aina pitää hattua.
Kommentit (10)
ja shampoot ja voiteet ja luovutin. Olen käynyt ihotautilääkäreillä vuosia.
Mutta se hilse on pakko hyväksyä. Peittäisiköhän otsatukka sitä jotenkin? Nyt on niin ruman näköistä kun hilse kuultaa aina otsarajassa.
Vauvojen karstaan neuvottiin öljyä ja harjausta, auttaisiko se.
Kokeile pestä vaikka viikko pelkällä perusvoiteella päänahka kunnolla hieroen?
kun ei ne monen kympin erikoisshampootkaan mitään auttaneet. Öljy ja harjaus poistaa osan hilseestä mutta se tulee heti takaisin :(
Perusvoidetta voisin kokeilla.
varsinkin esmes Dove. Perusvoide viikonkin käytettynä voi auttaa, ehtii päänahka putsaantumaan ja saa kosteutusta, kokeile ihmeessä, ei se mitään maksakkaan :)
Mielestäni otsatukka voisi auttaa. Sen taitekohdan mistä otsahiukset ja takahiukset eroavat, voi peittää kankaisella hiuspannalla. Näin ei näy mitään hilsettä.
Selukos? Saa apteekista. Se on ainakin miulla auttanut :)
Aluksi pitää laittaa kaksi kertaa päivässä.
Oletko kokeillu päänahan kuorintashampoota?
Niitähän on eri vahvuisia reseptillä saatavia.
Onko hilseestä otettu mitään näytettä? Itseltäni nuorena otettiin, mutta siitä ei selvinnyt silloin mitään. Ehkä sinulla voisi selvitä.
Jotkut ruuat vaikuttaa myös ihoon, mutten tiedä voiko vaikuttaa ton tyyliseen juttuun. Pahasti atoopikko kaveri sanoi joskus, että ihotautilääkäri kielsi kanan syönnin, kun se pahentaa ihoa. Voisiko joku ruoka-aine aiheuttaa sulle hilsettä, vai onkohan edes mahdollista? Onko päänahka muuten ärtynyt, vai vaan kuiva?
Työkaveri muuten kertoi, että hänen kuivaan päänahkaan oli yhtäkkiä auttanut Urtegram-shampoo. Ovat luomutuotteita.
Otsis varmaan jonkin verran peittäisi kyllä, voisit varmaan kokeilla. Tsemppiä, toivottavasti löydät avun.
T: yksi kuivapäänahkainen
joten voi pahentaa ihoa entisestään.
-12
Kysy kampaajalta neuvoa!